لزوم همکاری دستگاه‌های اصفهان برای تسریع در ساخت خط دو مترو

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه استفاده از مترو زمینه کاهش آلودگی هوای شهر اصفهان را فراهم می‌کند، گفت: تمام دستگاه‌های شهر اصفهان باید همکاری لازم را در خصوص تسریع روند ساخت خط دو متروی اصفهان انجام دهند.

به گزارش ایمنا، منصور شیشه فروش در بازدید از عملیات اجرایی خط دو قطار شهری اصفهان اظهارکرد: طبق آمار اعلام شده روزانه ۸۰ هزار نفر با مترو در شهر اصفهان سفر می‌کنند که این اتفاق در شرایط موجود با توجه به آلودگی هوا و افزایش ترافیک بسیار خوشایند است.

وی با بیان اینکه احداث خط دو قطار شهری اصفهان یکی از اولویت‌های شهر به شمار میرود، افزود: هم‌افزایی بین دستگاه های خدمت رسان از جمله آب، برق، گاز و مخابرات یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ روند حفاری‌های خط دو قطار شهری بسیار علمی انجام شده، البته نیاز است که در مراحل مختلف حفاری شرکت های خدماتی نیز حضور داشته باشند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به تداخل تاسیسات شهری باید برنامه ریزی‌های هدفمند صورت گیرد، تاکید کرد: اجرای به موقع این طرح با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان مانند شرکت‌های گاز، آب و برق و دیگر تأسیسات فیبرنوری، فناوری اطلاعات و مخابرات می‌تواند خدمات بسیار خوبی را به مردم شهر ارائه کند.

شیشه فروش از همت شهرداری اصفهان و سازمان قطار شهری در راستای اجرای بهینه پروژه خط دو قطار شهری با رعایت الزامات مدیریت بحران قدردانی کرد و گفت: مطالعات طرح جامع مدیریت بحران پدافند غیرعامل شهرداری عملیاتی شده و مطالعات مربوط به طرح‌های لرزه‌خیزی و فرونشست آن در دستور کار است.

وی ادامه داد: الزامات مدیریت بحران در تمامی طرح‌های قطار شهری اصفهان مورد تأیید قرار گرفته و یکی از مباحث آن رعایت تمام مراحل ایمنی کار برای کارگران و خود تأسیسات است ضمن اینکه باید بر روی شبکه‌ها، تأسیسات شهری به صورت ویژه دقت شود، زیرا تأسیساتی مانند آب، برق و گاز مخاطره‌آمیز هستند و باید در حین اجرا مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 366932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.