‌راه‌اندازی نخستین کارگاه روستایی شهرضا

شهرضا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا از راه‌اندازی نخستین کارگاه تولیدی روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سرهنگ جواد داستانی ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمنان بسیار تلاش کردند تا مردم ایران این روزها را نبینند و جشن سالگی انقلاب را برگزار نکنند، اما باوجود همه دسیسه‌ها و کارشکنی‌ها، باز هم در مقابل بصیرت مردم و درایت رهبری انقلاب، شکست خوردند.

وی ادامه داد: توطئه‌های دشمنان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب آغاز شد، چون دست آنان از منابع ثروت ملت ایران کوتاه شده بود و دیگر اجازه زورگویی نداشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا تأکید کرد: در چهار دهه گذشته نه تنها تحولات زیادی در جهت پیشرفت و توسعه کشور ایجاد شده، بلکه ملت‌های آزادی‌خواه جهان نیز از تعالیم انقلاب تأثیر پذیرفته‌اند.

داستانی خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر امسال، کارکنان ستاد ناحیه شهرضا اردوی جهادی یک روزه را باهدف محرومیت‌زدایی و کمک به رفع معضل بیکاری و ساخت کارگاه تولیدی در روستای امامزاده علی‌اکبر برگزار کردند.

وی با بیان اینکه نخستین کارگاه تولیدی روستایی شهرضا، در روستای امامزاده علی‌اکبر این شهرستان ایجاد می‌شود، یادآور شد: این کارگاه تولیدی باهدف اشتغالزایی برای جوانان این روستا، به همت قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرضا و همکاری بخشداری و مسئولان شهرستان، با اختصاص اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان از منابع قرارگاه محرومیت‌زدایی بسیج، ایجاد می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با بیان اینکه این کارگاه در ابتدای سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: اردوهای جهادی دیگری نیز باهدف تسریع در فرایند بازسازی این کارگاه برگزار می‌شود.

کد خبر 366925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.