حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در دستور کار است

سمیرم- رییس اداره تربیت بدنی شهرستان سمیرم گفت: اداره ورزش و جوانان در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت جوانان از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، محمدرضا فلسفی در حاشیه مراسم افتتاحیه خانه ورزش روستای "هست" این شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری نماینده شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری های وی در سال جاری ۲۴ خانه ورزش روستایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اهمیت ورزش برای ایجاد نشاط در جوانان افزود: اداره ورزش و جوانان در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت جوانان از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می‌کند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم افزود: باشگاه رزمی مهرورزان سمیرم یکی دیگر از طرح‌های این اداره است که در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به نیاز شهرستان به سالن‌های ورزشی بیشتر خاطر نشان کرد: این مکان روزانه در هشت سانس تعداد ۲۴۰ نفر وزشکار را پوشش می دهد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم در همین راستا با اشاره به بهره برداری از سالن ورزشی بیلیارد، تنیس روی میز، دارت و فوتبال دستی همزمان با ایام اله دهه مبارک فجر که با حضور جمعی از مسئولین و دست اندکاران ورزش شهرستان افتتاح شد، افزود: هدف از تاسیس این مکان ارائه خدمات به ورزشکاران و پرکردن اوقات فراغت جوانان است.

فلسفی خاطر نشان کرد: برای افتتاح این باشگاه تا کنون بالغ بر یک و نیم میلیارد ریال از طرف بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

رقیه افشاری نایب رییس هیئت تکواندو و موسس باشگاه مهرورزان نیز در این رابطه افزود: این مکان با حمایت دستگاه ورزشی شهرستان تاسیس گردیده است و در صورت حمایت مسئولان قابل توسعه بوده ومی‌تواند خدمات بیشتری را به جامعه ورزشی شهرستان ارائه نماید.

تعداد ۱۳ مکان خصوصی در رشته های بدنسازی، رزمی، بیلیارد، تنیس روی میز و... در این شهرستان فعال می باشد و به طور میانگین روزانه ۱۲۰۰ ورزشکار را تحت پوشش قرار می دهد.

چنانچه تا کنون بیش از ۱۳ مکان ورزشی خصوصی در سطح شهر و شهرستان تاسیس و به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 366924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.