شناسایی جاماندگان از تحصیل در شهرضا

شهرضا – رییس اداره آموزش و پرورش شهرضا از شناسایی و ثبت‌نام جاماندگان از تحصیل در مرکز یادگیری محلی نهضت سوادآموزی این شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمود رستگار امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: مرکز یادگیری محلی شهرستان، به منظور ارائه خدمات آموزشی بهتر به سوادآموزان نهضت سوادآموزی تأسیس شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز توسط توسط "حاج محمدحسین کاظمی" از خیران مدرسه‌ساز شهرستان، ساخته شده است، یادآور شد: جاماندگان از تحصیل در سراسر شهرستان در رده‌های سنی ۱۰ تا ۴۰ سال شناسایی و به این مرکز دعوت شده‌اند.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرضا از تجهیز مرکز یادگیری محلی شهرضا به دو کلاس خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مرکز که همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۳ فعال است، علاوه بر تدریس دروس مختلف، مهارت‌های زندگی و صنایع دستی نیز به سوادآموزان آموزش داده می‌شود.

رستگار با بیان اینکه مرکز آموزش یادگیری محلی دانش شهرضا در مرکز شهر ایجاد شده تا همه سوادآموزان شهر و روستا به آن دسترسی آسان داشته باشند، تصریح کرد: در این مرکز امکانی فراهم شده تا سوادآموزان، مهارت‌های فردی خود را نیز به دیگران آموزش دهند.

وی برخوردار نبودن از سرویس مناسب رفت و آمد را از مشکلات سوادآموزان این مرکز برشمرد و افزود: این سوادآموزان بیمه نیستند و لازم است تدابیری اندیشیده شود تا آنان نیز مانند دانش‌آموزان مدارس، بیمه شوند.

کد خبر 366911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.