۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
از بلوار پرستار چه خبر؟

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم خیابان پرستار(باند غربی) خبر داد و گفت: خیابان پرستار به‌صورت شمالی- جنوبی حد فاصل خیابان گلستان و خیابان غرضی به طول۱۲۷۰ متر در دست اجرا است.

علی اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهارکرد: فاز دوم ساماندهی خیابان پرستار به طول ۶۰۰ متر حدفاصل سه راه سعدی تا خیابان گلستان (باند غربی) در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی خیابان پرستار در فاز دوم تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، افزود: زیرسازی این خیابان با عرض متوسط ۷.۵ متر و پیاده‌رو دو متری و جدول‌گذاری به طول دو هزار مترمربع در حال اجرا است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: از سه‌راه سعدی تا خیابان غرضی خیابان پرستار به قسمت غرب مادی انتقال می‌یابد و به‌ صورت دوطرفه باند رفت و برگشت به عرض آسفالت میانگین ۱۰.۵ متر در حال استفاده شهروندان است.

وی گفت: فاز اول ساماندهی خیابان پرستار در باند شرقی با عرض متوسط ۷.۵ متر ماشین‌رو، سه متر پیاده‌رو و فضای سبز حاشیه‌ای و اجرای ۲۷ هزارمتر مربع آسفالت تکمیل شده است.

شاطوری با بیان اینکه چند سال بیشتر از احداث خیابان پرستار نمی‌گذرد، اما مشکلات زیرساختی این خیابان نارضایتی مردم را به دنبال داشته است، ادامه داد: با توجه به نظر کارشناسان، این خیابان نیاز به تخریب و بازسازی مجدد با مصالح سنگین و زیرسازی مرغوب دارد تا به کیفیت مطلوب برسد.

کد خبر 366903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نرگس IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
    0 0
    با عرص سلام . به نطر اینجانب بلوار پرستار تنها یکی از خیابان های محدوده منطقه ۷ میباشد که نیاز به بازسازی دارد. اکثر خیابان های این منطقه بسیار مخروبه و قدیمی هستند مانند خیابان استاد شهریار گل نرگس، کوثر و ..‌ و نیاز به رسیدگی بیشتری دارد