بانوان والیبالیست شهرضا، نایب قهرمان جنوب استان شدند

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: تیم والیبال بانوان این شهرستان، عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام دهه فجر منطقه جنوب استان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری صبح امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در المپیاد ورزشی روستاییان منطقه جنوب استان اصفهان که در سه رشته دومیدانی، والیبال و فوتسال با شرکت تیم‌هایی از ۹ شهرستان برگزار شد، "زهرا نادری درشوری" و "حلیمه علیزاده" از شهرضا، مقام دوم رشته دو و میدانی را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در رشته والیبال این رقابت‌ها نیز، تیم شهرضا نایب قهرمان شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا خاطرنشان کرد: مقام‌آوران مجوز ورود به مرحله نهایی مسابقات انتخاب کشوری سال ۹۸ و لیگ استان را دریافت کردند.

انصاری از برگزاری جشنواره ورزشی دانش‌آموزی جام فجر نور این شهرستان خبر داد و افزود: این رقابت‌ها در قالب طرح "شهید بهنام محمدی" در رشته‌های داژبال، دارت، طناب‌زنی و کلاس در کلاس با شرکت ۸۰ دانش‌آموز دبیرستانی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی، یادآور شد: "علی‌اصغر افشاری" از شهرضا در رده نوجوانان، به مرحله دوم این رقابت‌ها راه یافت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری دانش‌آموزی شهرستان نیز با شرکت ۴۰ تیم برگزار شد که تیم خمینی‌شهر با ۲۶۰ امتیاز بر سکوی اول، تیم شهرضا  با ۲۵۶ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم فلاورجان به مقام سوم دست یافت.

کد خبر 366892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.