جلالی: باور بازیکنان باید بالا برود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نساجی مازندران گفت: بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و باید باورشان را بالا ببریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید جلالی پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری، اظهار کرد: بچه های ما خوب بودند نیاز داریم باور باریکنان به خصوص در خط حمله بالاتر برود.

وی ادامه داد: امروز امیدوار کننده بودیم. روزهای خوبی برای تیم می‌بینم، این دیدار یکی از بازی های خوب ذوب آهن بود و ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم.

جلالی تصریح کرد: من تیم زیاد عوض نمی‌کنم،  با ماندن می توانم خدمت کنم.  به اجبار از پیکان جدا شدم.  برای رفتن به نساجی توصیه کردم نکونام را حفظ کنند.  عالم مربیگری همین است و اینده قابل پیش بینی نیست.  

سرمربی تیم فوتبال صنعت نساجی مازندران با اشاره به هدفگذاری تیم، گفت: هدفمان این است که تیم را در لیگ حفظ کنیم همچنین نیم نگاهی هم به میانه جدول داریم.  بازی که امروز از تیم دیدم امیدوار کننده بود البته قابلیت‌های بیشتری داریم.

وی با بیان اینکه هواداران خوبی داریم که به تیم انرژی می دهند، افزود:از ظرفیت هواداران به خصوص در بازی های خانگیاستفاده می‌کنیم
جلالی در پاسخ به این سوال که سوال  که مدت زمانی که در مسابقات وقفه افتاد و تأثیرات این وقفه در عملکرد تیم‌ها، خاطرنشان کرد: این وقفه کیفیت تیم ها را تحت تأثیر قرار می دهد. زمان لازم است تا تیم ها کیفیت اصلی خودشان را حفظ کنند.

کد خبر 366866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.