۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
توقف ممنوع، حتی برای یک لحظه!

توقف خودروها هر چند به صورت لحظه‌ای در ایستگاه اتوبوس نوعی بدرفتاری در رانندگی است چرا که با این اقدام، اتوبوس‌ها مجبور به توقف در مسیر خیابان شده و علاوه بر ایجاد ترافیک سنگین، امنیت مسافران به خظر می‌افتد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- سه‌شنبه ساعت ۱۹- در خیابان شیخ صدوق مسیر حرکت به سمت ورود به خیابان میر به دلیل انجام فعالیت های عمرانی امکان تردد خودروها وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، در بلوار دانشگاه هر دو مسیر رفت و برگشت رفت وآمد خودروها بدون مشکل انجام می شود، تردد خودروها در میدانبزرگمهر نیز روان دیده می شود.

شمال به جنوببزرگراه شهید خرازی از وجود خودروها اشباع شده و ترافیک سنگینی بر آن حاکم شده است، در خیابان حکیم نظامی نیز با توجه به پارک دوبل خودروها توسط عدهای از رانندگان بی‌تفاوت، کندی حرکت خودروهای عبوری را شاهد هستیم.

متاسفانه تعدادی از رانندگان وقتی در خیابان‌های یکطرفه با ترافیک مواجه می شوند، با سرعت وارد سمت مخالف شده و پس از مواجهشدن با موانع با تضییع حقوق سایر رانندگان، وارد مسیر قبلی شده و این کار خود را به حساب زرنگی می‌گذارند، زرنگی تلخ و زشتی که منجر به تشدید ترافیک‌ و وقوع تصادفات وحشتناک می‌شود.

ترافیک در خیابان‌ چهارباغ پایین مسیر حرکت به سمت چهارراه تختی نیمه سنگین است، در خیابان عبدالرزاق حدفاصل میدان امام علی تا خیابان حکیم خودروها به سختی در حال حرکت هستند.

خیابان کمال اسماعیل حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع پاسداران ترافیک قابل توجهی دارد و هر لحظه بر حجم ترافیک این مسیر افزوده می‌شود.

کد خبر 366856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.