هیچ کدام از تیم‌ها برتر نیستند/ به پیشرفتمان باور داریم

ملی‌پوش فوتبال بانوان گفت: طی سال‌های اخیر تیم‌های حریف پیشرفت خوبی داشتند ولی ما هم به پیشرفتی که داشتیم باور داریم و با آمادگی بالا وارد مسابقات می‌شویم.

هاجر دباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حضورش در تورنمنت چهارجانبه هند، اظهار کرد: این رقابت‌ها از ۲۰ تا ۲۶ بهمن ماه به میزبانی هند با حضور تیم‌های میانمار، نپال، ایران و هند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارشنبه -۱۷ بهمن- عازم هند می‌شویم، افزود: در نخستین بازی شنبه -۲۰ بهمن ماه- از ساعت ۱۹ باید به مصاف هند، میزبان این تورنمنت، برویم؛ دوشنبه -۲۲ بهمن ماه- با میانمار بازی داریم و در آخرین دیدار از این تورنمنت روز چهارشنبه -۲۴ بهمن ماه- ساعت ۱۶ مقابل نپال به میدان می‌رویم؛ فینال این رقابت‌ها ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود که در صورت کسب مقام اول یا دوم به مرحله فینال راه می‌یابیم.

ملی‌پوش فوتبال بانوان در مورد شناخت از تیم‌های رقیب در این تورنمنت، تصریح کرد: هر سه تیم حاضر در این تورنمنت خوب هستند و در سال‌های گذشته تقریباً با همه تیم‌ها در رده سنی پایه بازی کرده‌ایم؛ طی چند سال اخیر همه کشورها روی تیم‌هایشان سرمایه‌گذاری کردند و بی‌شک پیشرفت چشمگیری را از آن‌ها شاهد خواهیم بود.

دباغی اضافه کرد: البته طی دوسال اخیر با هیچ‌کدام از این تیم‌ها بازی نداشتیم ولی احساس می‌کنم تیم برتری در این مسابقات نباشد و بازی‌ها پایاپای باشد.

وی با اشاره به اینکه هدفمان از حضور در تورنمنت چهارجانبه هند کسب نتیجه و تجربه است، خاطرنشان کرد: با وجود پیشرفت خوب تیم‌های حریف، ولی ما هم به پیشرفتی که در این مدت داشته‌ایم باور داریم و با آمادگی بالایی در این مسابقات حاضر می‌شویم.

ملی‌پوش فوتبال بانوان با بیان اینکه شرکت در این تورنمنت ما را برای مسابقه اصلی که دور دوم مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و هفته دوم فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود، آماده می‌کند، اظهار کرد: در این تورنمنت چهارجانبه که رنکینگ هم دارد می‌توانیم خودمان را محک بزنیم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص وضعیت این تیم در مسابقات لیگ برتر، گفت: بازی به بازی بهتر شدیم و سعی کردیم با تمرینات مناسب پیشرفت رو به جلویی داشته باشیم.

وی ادامه داد: انگیزه خوبی برای حضور در تورنمنت هند دارم و امیدوارم نتیجه مطلوبی بگیریم.

کد خبر 366847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.