حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه امید به انقلاب است

تیران-فرماندار تیران‌وکرون گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امید و علاقه به انقلاب و  آینده روشن کشور را نشان می‌دهد.

مجید حججی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، با اشاره به حضور حماسی و همیشه در صحنه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: این حضور یاس و ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد.

وی افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی مانع از ادامه امید مردم نسبت به آینده نظام و خروج از مشکلات نخواهد شد و ملت ایران اینگونه مسائل را به پای نظام و دلسوزان آن نمی‌گذارند و از انقلاب حمایت می‌کنند و خواستار پیشرفت بیشتر آن هستند.

فرماندار تیران‌وکرون ادامه‌ داد: مردم انقلابشان را دوست دارند و دشمنان را نسبت به براندازی و شکست آن ناامید خواهند کرد و حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن این موضوع را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان‌کرد: مردم خواهان دوری از تبعیض و بی عدالتی  و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و باید نسبت به این موضوع مسوولان تدبیر کنند، اما هیچ گاه این سوء مدیریت‌ها را به پای نظام نمی‌گذارند.

حججی تاکید کرد: مردم امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب را  به کوری چشم دشمنان اسلام به ویژه آمریکای جناینکار بهتر و باشکوه تر از سال‌های قبل برگزار کرده و از نظام و انقلاب حمایت خواهد کرد.

کد خبر 366833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.