حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه ولایتمداری است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشانه ولایتمداری و پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: بسیاری از دشمنان تلاش کردند تا مردم جشن چهل سالگی انقلاب خود را برگزار نکنند، اما با تدابیر هوشمندانه رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه، این دسیسه‌ها ناکام ماند.

وی با بیان اینکه دشمنان در طول تاریخ انقلاب از هیچ تلاش برای مقابله با اراده انقلابی مردم کوتاهی نکرده‌اند، یادآور شد: حمایت از گروه‌های جدایی‌طلب، تحمیل جنگ هشت‌ساله، ترور شخصیت‌های برجسته و مغزهای متفکر انقلاب و تحریم‌های اقتصادی، تنها بخشی از کوشش دشمن برای دست‌یابی به این هدف بوده است.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اهمیت حفظ بصیرت و هوشیاری، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب به رهبری آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن به ویژه رژیم جعلی اسراییل، تلاش می‌کنند با اعمال تحریم‌های ظالمانه و ایجاد نارضایتی به اهداف خود برسند، اما قطعا در این مرحله نیز شکست می‌خورند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه کشورهای استکباری در دوران قبل از انقلاب بر منابع ثروت ایران دست‌اندازی می‌کردند، اظهار کرد: آنان با غارت اموال مردم ایران و تحقیر آنان، تلاش می‌کردند تا این را به عنوان مستعمره خود نگاه دارند، اما قیام اسلامی مردم ایران به رهبری مرجعیت شیعه، شکست سختی به آنان وارد کرد.

وی با تأکید بر حفظ اتحاد نیروهای داخلی در برابر توطئه دشمنان، یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، آینده‌ای روشن و امیدبخش در انتظار کشور و انقلاب و مردم است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشانه ولایتمداری و پاسداری از ارزش‌های انقلاب است، تصریح کرد: دولتمردان نیز باید با مهار تورم، رکود اقتصادی و بیکاری، دهه فجر به‌یاد ماندنی را برای همه اقشار جامعه ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: مردم ایران لایق بهترین خدمات هستند و در در طول ۴۰ سال گذشته با ولایتمداری، حضور در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های نظام و روحیه انقلابی این مسئله را ثابت کرده‌اند.

کد خبر 366807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.