نایب قهرمانی شهرضا در مسابقات پومسه کشور

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: ورزشکار این شهرستان، عنوان نایب قهرمانی بخش تیمی بالای ۳۱ سال مسابقات پومسه کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پومسه‌روهای شهرضا در مسابقات کشوری این رشته عناوین برتر را کسب کردند.

وی ادامه داد: "حسن هاشمی" در بخش تیمی بالای ۳۱ سال به مقام نایب قهرمانی رسید و "هادی قوامی" و "مهدی قوامی" نیز در بخش تیمی رده سنی ۱۵-۱۷ سال در قالب تیم هیئت تکواندو استان اصفهان، به مقام نایب قهرمانی دست یافتند و مهدی قوامی در بخش انفرادی پنجم شد.

وی از کسب عنوان دومی تیمی و پنجمی انفرادی در رقابت‌های تکواندو کشور توسط ورزشکار این شهرستان، "محمدحسن فرشاد" خبر داد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی موی‌تای کاران این شهرستان در رقابت‌های استان، افزود: در این مسابقات که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، تیم موی‌تای "سپیددشت مهیار" به مربیگری حسین قرخلو با کسب هفت مدال طلا، چهار مدال نقره و ۱۱ برنز، بر جایگاه دومی تیمی این رقابت‌ها ایستاد.

انصاری یادآور شد: در این مسابقات در رده سنی نوجوانان رضا طاهری، امیررضا علیمردانی و محمدرضا قرقانی، در رده سنی جوانان حمید قرقانی و علی ولدی و در رده سنی بزرگسالان، آرمین علیزاده و آرش علیزاده مدال طلا کسب کردند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات انتخابی المپیاد بازی‌های بومی و محلی بانوان این شهرستان در روستای قصرچم، یادآور شد: این رقابت‌ها به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و در رشته های هفت‌سنگ مهارتی، هفت‌سنگ تیمی، داژبال، چوب کشی، طناب زنی و دو سرعت در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به برگزاری چهل‌وسومین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی بزرگسالان کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، تصریح کرد: در این مسابقات، "ایمان نیک‌اقبال" مقام قهرمانی و مدال طلای ورن ۹۰- کیلوگرم را از آن خود کرد.

انصاری اضافه کرد: ووشو ساندارکاران شهرضایی نیز در مسابقات سبکی "خواچوان" استان، ۹ مدال کسب کردند.

وی از ثبت هفت مدال در کارنامه بانوان تکواندوکار شهرضا خبر داد و افزود: در مسابقات قهرمانی تکواندوی نونهالان استان، تیم اعزامی از شهرضا دو مدال طلا، سه مدال برنز و دو مدال نقره کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کونگ‌فو، گفت: "مجتبی فراخور" در رده سنی بزرگسالان این مسابقات در وزن ۷۸- کیلوگرم و "میلاد اباذری" در وزن ۸۳- کیلوگرم موفق به دریافت مدال برنز شدند و "مهرداد بختیار" در وزن ۷۳- کیلوگرم به مدال نقره و عنوان نائب قهرمانی دست یافت.

کد خبر 366804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.