راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمود اقتدار ملت ایران است

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، شکوه اقتدار ملت بزرگ ایران را به جهانیان ثابت می‌کند.

علی‌اصغر رفیعی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: پیروزی انقلاب، نظم دروغینی را که بلوک غرب و شرق بر جهان حاکم کرده بودند را از بین برد و مسیر جدیدی در استقلال و عزت ملت ایران، ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه با وجود همه کارشکنی‌های دشمنان جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی مردم ایران در اوج اقتدار و شکوه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمنان از ابتدای دوران پیروزی انقلاب با کارشکنی‌های فراوان مانند ترو مردم و شخصیت‌های برجسته، حمایت از گروه‌های جدایی‌طلب، تحریم‌های اقتصادی و تحمیل جنگ هشت ساله تلاش کردند تا با آن مقابله کنند، اما باوجود رهبری قاطع و بادرایت و حمایت مردم شکست خوردند.

فرماندار شهرضا دهه فجر را فرصتی مناسب برای بازخوانی تاریخ انقلاب دانست و افزود: انقلاب اسلامی فرایندی است که در طول تاریخ استمرار دارد و ثمرات آن به مرور زمان بدست می‌آید، پس باید آرمان‌های آن نیز حفظ شود، به همین جهت باید تلاش کنیم تا شناخت نسل‌های بعدی را نسبت انقلاب و مفاهیم آن به انقلاب افزایش دهیم.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه تاریخ چهل‌ساله انقلاب یاران و مخالفان انقلاب را مشخص کرده است، یادآور شد: دشمن‌شناسی در این ایام اهمیت بسیاری در حفظ انقلاب و استقلال کشور دارد.

وی تأکید کرد: همه مردم از هر طبقه و قشری باید درخصوص مسائل کشور و رویدادهای منطقه و جهان احساس مسئولیت کرده و مسائل را با دقت پیگیری کنند، زیرا بی‌تفاوتی سهم مهلکی برای حیات انقلاب است.

فرماندار شهرضا با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمره تلاش مردم ایران در یک قرن اخیر برای دست‌یابی به استقلال و آزادی است، بنابراین نباید اجازه دهیم با درگیر شدن در معضلات داخلی، دچار تفرقه شویم.

رفیعی‌نژاد حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه‌ای همگانی دانست و تأکید کرد: ملت ایران در چهار دهه گذشته باحضور در همه صحنه‌های انقلابی، از آرمان‌های نظام دفاع کرده‌ و اجازه نداده‌اند، دشمنان به اهداف خود برسند.

وی حضور مردم را مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اعتماد مردم و ایمان آنان، مهمترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به برکت خون هزاران شهید بدست آمده است.

کد خبر 366795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.