انعقاد ۲۲ قرارداد پروژه مشارکتی در سال ۹۷

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: سال ۹۷ علی‌رغم شرایط و نوسانات اقتصادی در سطح کلان تا به امروز ۲۲ قرارداد مشارکتی از سوی شهرداری منعقد شده است.

شهرام رییسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال باید ۲۴ قرارداد مشارکتی منعقد شود که تا کنون ۲۲ قرارداد منعقد شده و سعی خواهیم کرد تا پایان سال به این عدد برسیم.

وی با بیان اینکه در سبد سرمایه گذاری شهرداری اصفهان، پروژه‌های مشارکتی در بخش‌های فرهنگی و ورزشی نیز قرار گرفته و به طور جدی دنبال می‌شود افزود: نمونه بارز آن افتتاح سینما بهمن در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان بود که با مشارکت بخش خصوصی احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حوزه‌های سنتی ساختمان و مسکن نیز تا کنون پروژه‌های خوبی اجرا شده و تعدادی نیز در حال اجرا است؛ در سال‌جاری با همت شهردار اصفهان، معاونت‌های شهرداری و مدیران مناطق ۱۵ گانه اتفاقات خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان رقم خورد، البته این اقدامات در برابر عظمت مردم و فداکاری‌هایی که در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند کمترین حرکتی است که می‌توان انجام داد.

رییسی تاکید کرد: سال آینده با قدرت بیشتر در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری با کمک مناطق، معاونت‌های شهرداری و با کمک شهروندان ورود پیدا خواهیم کرد؛ بر اساس آنچه در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان برنامهریزی شده، مدیران مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان موظف به معرفی یک یا چند پروژه محرک توسعه خواهند بود؛ همچنین در صورت تصویب کمیسیون تلفیق شورای شهر، در بودجه سال ۹۸ درصدی از بودجه عمرانی برای پروژه‌های محرک توسعه هزینه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه رویکرد سازمان سرمایه‌گذاری تأکید بر شفاف‌سازی فرایند مشارکت در سرمایه‌گذاری و کاهش اعمال سلیقه است گفت: طبق رویه‌ای که شهردار اصفهان در راستای شفاف‌سازی دنبال می‌کند، در صدد هستیم بتوانیم طیف افرادی که با سازمان سرمایه‌گذاری آشنا شده و تمایل به مشارکت دارند را متنوع و گسترده کنیم، البته مسیر مشارکت باید بر اساس آورده‌ها یک روند شفاف و براساس دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های رایج کشور باشد که ما توانستیم در این مرحله اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان همواره سعی کرده در قالب یک ساختار این مسیر را شفاف، تعریف و دنبال کند.

کد خبر 366785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.