دنبال اجرای پروژه‌های محلی هستیم

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه‌هایی همچون سینما بهمن خوراسگان به دلیل آنکه وسعت خدمت رسانی آن محلی است کیفیت زندگی شهروندان را بالا می‌برد.

شیرین طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص پروژه تجهیز و تکمیل سینما بهمن خوراسگان اظهار کرد: نمی‌توان با یک یا چند پروژه که مربوط به طیف محدودی هستند مشکلات شهر را مرتفع کرد اما پروژه‌های اینچنین به دلیل آنکه وسعت خدمت رسانی آن محلی است کیفیت زندگی شهروندان را بالا می‌برد.

وی افزود: پروژه‌های بزرگ با وسعتی که داشته و گاهی سطح بهره وری آن بیشتر از یک شهر است، به اندازه پروژه‌های کوچک مقیاس نمی‌توانند وظیفه کلیدی در زندگی مردم داشته باشند.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برنامه‌ریزی و مدیریت شهری همواره بر اساس پروژه‌های کلان، ترافیکی و ابرپروژه طرح‌ریزی نمی‌شود بلکه باید به توزیع پروژه‌های خرد توجه کرد تا عدالت فضایی و اجتماعی درپی آن شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم منطقه خوراسگان بدون آنکه مجبور باشند برای دیدن یک فیلم در سینما مسیری طولانی را در شهر طی کنند، با دسترسی مناسبی که سینما خوراسگان برای آنان فراهم کرده می‌توانند در کمترین زمان به تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود بپردازند.

طغیانی ادامه داد: ترکیب پروژه‌های کوچکی که شاید به چشم نیاید مانند آسفالت معابر، ایجاد فرهنگسراها و تجهیز سینماها باعث پیشبرد مدیریت شهری شده بنابراین در کنار پروژه‌های بزرگتر لزوم توجه به پروژه‌های خرد نیز احساس می‌شود.

وی افزود: پیش از این همواره در اصفهان افتتاح ابر پروژه‌ها مورد توجه بوده و این موضوع پرداختن به پروژه‌های کوچک مقیاس را سخت کرده است.

کد خبر 366774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.