افزایش ۱۲ برابری تولید برق در شهرضا

شهرضا – مدیر امور برق شهرضا گفت: میزان تولید برق در این شهرستان از ۲۲.۵ مگاوات در قبل از انقلاب با ۱۲ برابر افزایش به ۲۵۰ مگاوات رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مجتبی باقی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همه ۴۱ روستای شهرستان از نعمت برق برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه طول شبکه فشار ضعیف شهرستان در دوران قبل از انقلاب ۷۰ کیلومتر و طول شبکه فشار متوسط ۵۵ کیلومتر بوده است خاطرنشان کرد: اکنون طول شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط به ترتیب به بیش از هزار و ۱۳۸ کیلومتر و هزار و ۷۰ کیلومتر افزایش یافته است.

مدیر امور برق شهرضا با بیان اینکه شمار مشترکان برق این شهرستان از هشت هزار مشترک در سال ۵۷ به ۸۲ هزار و ۷۶۷ مشترک در حال حاضر افزایش یافته است یادآور شد: تعداد چراغ‌های روشنایی معابر شهرستان در این مدت از ۱۰ عدد به ۲۵ هزار عدد افزایش یافته است.

باقی اضافه کرد: ظرفیت پست‌های زمینی و هوایی شهرستان از هفت هزار و ۸۲۸ کیلو ولت آمپر در قبل از انقلاب با رشد ۴۰ برابری به ۳۱۳ هزار و ۱۲۰ کیلو ولت آمپر  افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب ۱۵۰ پست زمینی و هوایی در شهرستان وجود داشت که این تعداد اکنون به یک هزار و ۸۰۰ پست افزایش یافته است.

مدیر امور برق شهرضا با اشاره به افزایش فیدرهای ۲۰ کیلووات این شهرستان از چهار به ۳۳ فیدر خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد پست‌های ۶۳ کیلووات منطقه از یک پست به پنج پست افزایش یافته است.

باقی یادآور شد: میزان تولید برق در این شهرستان از ۲۲.۵ مگاوات در قبل از انقلاب با ۱۲ برابر افزایش به ۲۵۰ مگاوات رسیده است.

کد خبر 366773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.