حفظ اتحاد در بین مردم پایه های نظام را استوارتر می کند

گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید اتحاد و همبستگی را مانند روزهای نخست انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حفظ کنند تا پایه‌های نظام استوار تر از گذشته مستحکم بماند.

علی بختیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان ضمن تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم و هر سال باید این روز بزرگ باشکوه تر برگزار شود.

وی گفت: در طول این ۴۰ سال در عرصه‌های مختلف به  پیشرفت‌های مهمی دست یافته‌ایم و در زمینه تحقق شعارهای انقلاب مستقل‌ترین کشور جهان هستیم که دشمنان نظام نیز به این موضوع اعتراف کردند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این انقلاب با جان فشانی شهدا و با حمایت مردم در لبیک به فرمان امام در مقابل ابرقدرت‌های جهان پیروز شد و برای ادای دین به امام و شهدا در راه حفظ آرمان‌های نظام باید تلاش کنیم.

وی گفت: مردم باید اتحاد و همبستگی را مانند روزهای نخست انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حفظ کنند تا پایه‌های نظام استوار تر از گذشته مستحکم بماند.

بختیار افزود: اگر در هشت سال دفاع مقدس اتحاد و همکاری بین مردم و مسؤولان نبود در مقابل  استکبار جهانی شکست می‌خوردیم، این پیروزی به آسانی به دست نیآمده است و باید برای حفظ آرمان‌های نظام اتحاد داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل جنگ اقتصادی پیروز میدان شویم.

وی تأکید کرد: اگر امروز هر کس بین مردم تفرقه‌افکنی کند و اتحاد و انسجام مردم را با نگرش‌های سیاسی خدشه دار کند به خون شهدا خیانت کرده است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن باردیگر با نظام بیعت می‌بندیم و غیرت و انسجام ملی خود را به رخ جهانیان می‌کشانیم.

وی گفت: با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن غیرت و عرق ملی خود به نظام را ثابت کرده ایم، ۲۲ بهمن اثبات دلدادگی ملت ایران به نظام و انقلاب است.

کد خبر 366760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.