دستگیری ماساژورهای غیر مجاز در مشهد/ سامانه ضد تگرگ در قزوین راه‌اندازی شد

جزییات قتل مادر و دو خواهر به دست برادر، دستگیری ۴۰ ماساژور در مشهد و راه‌اندازی سامانه ضد تگرگ را در بسته خبری اجتماعی ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس گفت: صبح امروز گزارش وقوع یک فقره قتل در شهر دبیران از توابع استان فارس به ماموران پاسگاه انتظامی آن شهر اعلام شد.

او با بیان اینکه بلافاصله ماموران به محل عزیمت و قاتل را دستگیر کردند، گفت: پس از بررسی صحنه جرم و آثار و علائم موجود، قاتل ۲۲ ساله به قتل مادر و ۲ خواهر خود با استفاده از یک شیء فلزی اقرار کرد و پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: برابر بررسی‌های اولیه احتمالا بیماری روحی و روانی قاتل انگیزه اصلی قاتل بوده است اما نتیجه نهایی توسط پزشکی قانونی اعلام می شود.

تبریز؛ ۱۰۹قطعه تاریخی با قدمت هزاره اول پیش از میلاد کشف شد

سردار رحمت الهی، فرمانده یگان گفت: یگان حفاظت استان آذربایجان شرقی در ادامه روند دستگیری قاچاقچیان اموال تاریخی و به محض کسب خبر  واصله از دوستداران میراث فرهنگی، مبنی بر خرید و فروش قریب الوقوع اشیای تاریخی در شهرستان مراغه، با انجام تحقیقات گسترده، ضمن بررسی و احراز صحت خبر نسبت به شناسایی محل اختفای افراد مرتبط اقدام کردند.

فرمانده یگان حفاظت افزود: در این راستا با هماهنگی عوامل انتظامی و اخذ مجوزهای قضایی، طی عملیاتی غافلگیرانه، ۴ نفر اعضای باند قاچاق اشیای تاریخی دستگیر و تعداد ۴۳۶ قلم شی قدیمی از ایشان کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نظر به کارشناسی‌های صورت پذیرفته، قدمت ۱۰۹ قلم اشیای مکشوفه دوره هزاره اول قبل از میلاد و پیش از اسلام تخمین زده شد و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی استان تحویل داده شدند.

مشهد؛ ۴۰ ماساژور غیرمجاز در مشهد دستگیر شدند

سرهنگ امید نودهی، رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های تبلیغاتی، صفحات متعددی از تبلیغات غیرمجاز ماساژ آقایان و بانوان مشاهده شد که منتشرکنندگان آن در قالب ماساژ درمانی به دنبال فعالیت غیراخلاقی بوده که شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت خراسان رضوی قرار گرفت.

نودهی با اشاره به شناسایی بیش از ۲۰۰ فقره انواع تبلیغات با عنوان ماساژ درمانی در فضای مجازی افزود: پس از انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی با معاون دادستان مشهد در امور فضای مجازی، مأموران پلیس امنیت، تعداد ۴۰ نفر افرادی را که اقدام به ماساژ غیرمجاز و تبلیغ آن در فضای مجازی می‌کردند، طی عملیات‌های جداگانه‌ای در مشهد دستگیر کرد.

او اظهار کرد: با بررسی به‌عمل آمده، تمامی خطوط تلفن همراهی که این افراد با استفاده از آن‌ها اقدام به برقراری ارتباط با مشتری‌های خود می‌کنند جعلی است و با استفاده از شناسنامه یا کارت ملی افراد غیر، خریداری شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه «اکثر این افراد را جوانان تشکیل می‌دهند»، تصریح کرد: این مجرمان که در طیف سنی ۲۲ تا ۳۲ سال قرار دارند، در حین رسیدگی پرونده قضائی صراحتاً به بزه انتسابی خود معترف شده و اظهار پشیمانی کردند.

خوزستان؛ نجات یک اعدامی در اندیمشک

خداکرم رحیمی بهمنیاری رییس دادگستری اندیمشک گفت: با جلب رضایت اولیاء دم، قاتل پس از گذشت ۹ سال از چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

وی افزود: در جریان یک درگیری و ایراد ضرب و جرح با سلاح سرد در سال ۱۳۸۹ در این شهرستان جوانی به قتل می‌رسد و پس از آن متهم به قتل با توجه به قرائن موجود به بزه خود اعتراف و بازداشت و در نهایت حکم قصاص وی صادر می‌شود.

رییس دادگستری اندیمشک اضافه کرد: با پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب، قاضی اجرای احکام، مسئول امور اداری و اعضاء شورای حل اختلاف اندیمشک و پس از ۱۱ ماه و طی چندین جلسه با خانواده مقتول و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زحمات و تلاش این عزیزان نتیجه داد و اولیاء دم از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و قاتل را مورد عفو و بخشش قرار دادند.

رحیمی ادامه داد: با آشنا کردن جوانان با فرهنگ غنی و پربار عفو و گذشت می‌توان از بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها و درگیری‌ها در سطح جامعه جلوگیری کرد.

قزوین؛ راه اندازی سامانه ضد تگرگ در شهرستان البرز

همزمان با دهه مبارک فجر ؛ برای اولین بار در استان قزوین ، سامانه ضد تگرگ در شهرستان البرز نصب و راه اندازی شد.

سامانه ضد تگرگ با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز و مسئولین با مشارکت یک شرکت در منطقه جهان آباد شهرستان البرز نصب و راه اندازی شد.

این دستگاه با هزینه ۵۰ میلیون تومان توسط جهاد کشاورزی این شهرستان در راستای جلوگیری از تخریب باغات خریداری شده و قادر است ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی را تحت پوشش قرار دهد.

کد خبر 366752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.