بهره‌برداری از ۲۴ خانه ورزشی در سمیرم

سمیرم-رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم گفت: در سال ۹۷ بالغ بر ۲۴ خانه ورزش روستایی در شهرستان سمیرم افتتاح شده است.

سیدمحمد رضا فلسفی در آیین تجلیل از ۲۶۰ ورزشکار و فعال حوزه ورزش و جوانان شهرستان با اشاره به ایام الله دهه فجر اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری و پیگیری نماینده مردم سمیرم در سال ۹۷ بالغ بر ۲۴ خانه ورزش روستایی در شهرستان سمیرم افتتاح شده است.

وی افزود: امیدواریم این پیگیری‌ها در سال آینده نیز به خوبی پیش برود و شاهد اتفاقات بهتر باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم با بیان اینکه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی در این شهرستان در حوزه گردشگری وجود دارد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روستای خفر یکی از مناطق ییلاقی استان اصفهان بوده که به علت موقعیت مکانی بسیار مناسب برای صعود به قلل رشته کوه دنا است و همین موضوع توجه کوهنوردان زیادی را به این منطقه جلب کرده است همچنین طبیعت بکر و هوای مطبوع این روستا سبب شده تا برای بهره برداری از خانه کوهنوردی در این روستا پیگیری‌های لازم انجام شود و امیدواریم این موضوع در سال ۹۸ نهایی شود.

وی گفت: در سال جاری بیش از ۴۷۰ مسابقه در سطح شهرستان برگزار شد که نتیجه آن موجب اعزام ۴۵ تیم به مسابقات استانی، کسب میزبانی هفت مسابقه کشوری و برگزاری بیش از ۳۰ دوره آموزشی ورزشی شده است.

فلسفی خاطرنشان کرد: تعداد هشت پروژه در شهرستان ناتمام بوده که امیدواریم با همت مسئولان در سال آینده بتوانیم آن ها را به نتیجه برسانیم.

در این مراسم از خبرنگار ایمنا در شهرستان سمیرم به عنوان خبرنگار فعال حوزه ورزش و تربیت بدنی تجلیل شد.

به گزارش ایمنا، شهرستان سمیرم دارای یکصد هزار جمعیت و بیش از سه هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته و ۴۰ هیئت ورزشی می‌باشد و در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 366745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.