جزئیات تازه ای از مرگ دختر بوشهری پس از عمل جراحی بینی

مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر آخرین جزئیات پرونده دختر جوان بوشهری که در اثر عمل زیبایی بینی جان خود را از دست داده بود را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، ششم بهمن ماه سال جاری دختر جوان بوشهری در حین عمل جراحی بینی جان خود را از دست داد و با شکایت خانواده وی پرونده قضایی دختر ۲۲ ساله در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

شیث امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر در ارتباط با جزئیات پرونده مرگ دختر ۲۲ ساله بوشهری اظهار داشت: پرونده این فرد در پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفته و کالبدگشایی و نمونه‌برداری از جسد انجام و همچنین پرونده بیمارستانی این فرد مورد مطالعه قرار گرفته است.

وی افزود: علت فوت پس از بررسی پرونده به صورت کامل و مشخص شدن نتیجه آزمایشات اعلام می‌شود و کمیسیون پزشکی به سئوالات مطرح شده پاسخ خواهد داد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر با اشاره به اینکه ان‌شاءالله نتیجه قطعی پرونده این فرد تا ۱۵ اسفند به صورت قطعی مشخص می‌شود، گفت: ما به موضوع شایعات در این زمینه دامن نمی‌زنیم و باید پرونده به صورت کامل بررسی شود. البته منکر قصور نیستیم و همه جای دنیا این مسئله ممکن است به وقوع بپیوندد، ولی مردم مطمئن باشند که پزشکی قانونی رعایت عدالت را مدنظر قرار می‌دهد.

وی در یک برنامه تلویزیونی بیان داشت: قصور پزشکی شامل قسمت بی‌احتیاطی، بی‌مبالاتی، عدم رعایت نظامات دولتی و عدم مهارت و تبحر است که این پرونده به صورت کامل در اولویت بررسی قرار می‌گیرد.

امینی با اشاره به اینکه هر عملی احتمال عوارض دارد، گفت: اینکه گفته می‌شود کسی که فرد را جراحی کرده پزشک نبوده را بررسی می‌کنیم، ولی در حال حاضر مهر پزشک در پرونده بیمارستانی این فرد وجود دارد و هر چند ممکن است که بستگان اظهارنظرهای مختلفی داشته باشند، ولی از منابع مختلف ما تحقیقات لازم را انجام می‌دهیم.

منبع: ایلنا

کد خبر 366744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.