بهره‌برداری از ۶ طرح برق‌رسانی در خوانسار

خوانسار- مدیر امور برق شهرستان خوانسار گفت: شش طرح برق‌رسانی با صرف اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

فرهاد بلابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار با بیان این‌که در دهه فجر امسال شش پروژه برق رسانی در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل بهینه سازی شبکه خیابان منصور با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال، تجهیز پست خیابان ۱۳ محرم با اعتبار سه هزار میلیون ریال، رفع حریم و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار خیابان ارسور با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار چهار باغ کوچه قشونی با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال، بهینه سازی شبکه فشار ضعیف روستای ویست با اعتبار ۵۷۷ میلیون ریال و احداث ۵۰۰ متر روشنایی بلوار ۹ دی با اعتبار ۴۳۰ میلیون ریال است.

توسعه و بهینه سازی شبکه‌های برق در سال جاری

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون از محل اعتبارات شرکت توزیع برق استان حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان طرح‌های شبکه از جمله توسعه و بهینه سازی در شهرستان به اجرا درآمده است.

مدیر امور برق شهرستان خوانسار با بیان این‌ که مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از ردیف اعتبارات مربوط به تملک دارایی به امور برق شهرستان خوانسار تخصیص داده شده است، افزود: این اعتبار اختصاص داده شده از محل تملک دارایی، در بخش مسکن مهر شهرستان و نیز احداث روشنایی بلوار ۹ دی هزینه شده است.

وی با اشاره به جذب مشترکان جدید برق تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۵۷۸ مشترک جدید به مشترکان برق شهرستان اضافه شده است و اکنون تعداد مشترکان برق خوانسار به ۲۱ هزار مشترک رسیده است.

بلابادی خاطرنشان کرد: برای برق‌رسانی به مشترکان جدید ۵.۵ کیلومتر شبکه با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان اجرا شده است.

وی با اشاره به همکاری مشترکان صنعتی و کشاورزی در طرح‌های تشویقی فصل گرما اضافه کرد: با همکاری ۳۰ مشترک صنعتی و کشاورزی در این طرح در فصل تابستان ۴.۲ مگاوات از پیک بار شهرستان کاهش یافت و این امر به پایداری شبکه کمک کرده است.

مدیر امور برق شهرستان خوانسار گفت: در راستای فرهنگ سازی برای مدیریت مصرف برق برای ۴۰۰ دانش آموز شهرستان و نیز معلمان آنها یک دوره مدیریت مصرف برگزار شد.

وی اضافه کرد: با حضور کارشنان امور برق در مساجد سطح شهرستان توصیه‌های مدیریت مصرف برق جهت عموم مردم تشریح شده و تعداد یک هزار بروشور بین مشترکان توزیع شده است.

استفاده از روش خط گرم برای جلوگیری از قطعی برق مشترکان

بلابادی با بیان اینکه ۶۰ میلیون تومان از ابتدای سال تا کنون در جهت اجرا و تعمیرات شبکه جهت جلوگیری از قطع برق مشترکان تخصیص داده شده است عنوان کرد: تعویض ۱۰۰ دستگاه کنتور معیوب و قدیمی با کنتور هوشمند، تعویض ۶۰ پایه فرسوده با پایه جدید و نیز تعویض ۱۵ دستگاه تابلو اندازه گیری از دیگر اقدامات امور برق در ۱۰ ماه سال جاری است.

وی از نصب سه دستگاه پست هوایی در سطح شهرستان خبر داد و تاکید کرد: در ایام دهه فجر مراحل تجهیز و بهره‌برداری از پست زمینی دو طبقه خیابان ۱۳ محرم انجام می‌شود.

کد خبر 366730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.