تفکر بسیجی عبور از گردنه‌های سخت کشور را آسان می‌کند

سمیرم- رییس دانشگاه پیام نور سمیرم گفت: تکیه و اعتقاد به تفکر بسیجی باعث شده است که کشور گردنه‌های سخت مسیر پیشرو را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، علی قاسم‌پور در یادواره شهدای دانشجوی این شهرستان با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو اظهار کرد: هرچه از زمان دفاع مقدس فاصله می‌گیریم با تغییر نسل‌ها مواجه می‌شویم و این اهمیت کار ما را دو چندان می کند لذا بر ما است که بزرگترین ارزش انقلاب اسلامی یعنی دفاع مقدس را پاس بداریم و این حماسه ها را برای نسل امروز بازگو کنیم.

وی افزود: تکیه و اعتقاد به تفکر بسیجی باعث شده است که کشور گردنه‌های سخت مسیر پیشرو را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به تمامی تقاط دنیا صادر شده است، تصریح کرد: به برکت خون شهدا و ایثار مردم انقلاب اسلامی شکل گرفت.

سرهنگ هوشنگ نوابی با اشاره به نزدیک بودن ایام دهه فاطمیه افزود: اگر معرفت حسینی و فاطمی در ما نباشد عزاداری و گریه زاری برای آن ها ارزشی ندارد.

کاوه، فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی شهرستان سمیرم در این همایش گفت: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی روزهای درخشانی را در حافظه ملت‌ها به یادگار سپرده که با شنیدن خاطره‌های آن ایام و با فرارسیدن سالروز آن رشادت‌ها، نور افتخار و عزت بر حق مداران متجلّی خواهد شد، که یکی از بزرگترین فصول درخشان ملت مسلمان ایران واقعه هشت سال دفاع جانانه از کیان انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: در طول عمر با برکت نظام و انقلاب مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی با ایستادگی، صبر و مقاومت جانانه و با بهره‌گیری همه‌جانبه از فرهنگ و ارزش‌های ناب دفاع مقدس در مقابل تهدید و ارعاب ابرقدرت‌های مستکبر یک گام به عقب ننهاده‌اند و عزت و اقتدار ایران اسلامی را به تمام دشمنان نشان داده‌اند.

کاوه تاکید کرد: اکنون در این شرایط وظیفه همه مردم این است که پاسدار ارزش های شهدا، ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس باشیم.

وی با بیان اینکه برای استقرار نظام نیاز به فرهنگ جنگ و شهادت طلبی است، تصریح کرد: آنچه که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرعوب کرده، روحیه شهادت طلبی در میان جوانان است که حتی جرات نزدیکی به مرزهای ما را ندارند.

کد خبر 366711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.