۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
منصوریان: آماده و سرحال هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دو ماه فرصت آماده کردن تیم را داشتیم و برای بازی فردا مقابل نساجی مازندران آماده و سرحال هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران با خوش‌آمدگویی به تیم نساجی و مجید جلالی، سرمربی این تیم، اظهار کرد: دو ماه برای آماده کردن تیم ذوب آهن فرصت داشتم اما تمرینات را زودتر از تیم‌های دیگر شروع کردیم چون به اعتقاد من ما از بقیه تیم‌ها خیلی عقب‌تر بودیم و جایگاهمان در جدول جایگاهی بود که نشان می‌داد باید زودتر تمرینمان را شروع کنیم و هم خودم و هم باشگاه از این اتفاق راضی هستیم و از این بابت از باشگاه و آذری که در این شرایط سخت و با توجه به ردیف بودجه باشگاه امکانات را در اختیارمان قرار دادند، تشکر می‌کنم و سعی کردیم به بهترین نحو استفاده کنیم.

منصوریان افزود: برای بازی فردا آماده و سرحال هستیم؛ از تیم جدید نساجی شناخت داریم و امیدواریم فردا بتوانیم با قدم‌های مستحکمی که بازکنان بر می‌دارند بتوانیم امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به جدایی محسن مسلمان، عارف غلامی و هرناندز، گفت: قبل از هرچیزی برای سه بازیکنی که از ما جدا شدند آرزوی موفقیت می‌کنم؛ ما زمان خیلی کمی برای نقل و انتقالات نیم‌ فصل داشتیم؛ اعتقاد دارم در زمان نقل انتقالات نمی‌توانستیم صیدهای خوبی داشته باشیم و نمی‌توانیم خریدار خیلی خوبی باشیم چون قوای هر باشگاه در داخل باشگاه خودش می‌ماند.

وی در مورد جذب خلعتبری، اظهار کرد: باید از آذری تشکر کنم که خلعتبری را جذب کرد چراکه یکی از دلایل اصلی حضور خلعتبری تلاش سعید آذری و باشگاه ذوب آهن بود؛ شاید دوستی من با خلعتبری بهانه‌ای برای جذب او به ذوب آهن بود اما تلاش باشگاه باعث حضور او در ذوب آهن شد.

منصوریان با بیان اینکه این خرید برای ما خیلی حسنات خوبی دارد، اضافه کرد: خلعتبری زمان تمرین مانند بازیکن ۱۸ ساله تمرین می‌کند. من می‌توانم از خلعتبری و قاسم حدادی‌فر برای نوجوانی که اول کارش است یک الگو بسازم تا در آینده بتواند مانند خلعتبری بازیکن خوبی شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: به نظر من جذب خلعتبری یک موهبت از طرف امام رضا (ع) بود، در مرحله دوم سعی و تلاشمان بر این بود با توجه به جدا شدن ادی هرناندز حتما یک مهاجم نوک جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نظر سعید آذری بود که بریز و بپاش زیادی در جذب بازیکن نداشته باشیم و در ادامه سعی می‌کنیم نهایت استفاده را از این خرید داشته باشیم. فکر می‌کنم در مجموع خرید خوبی انجام دادیم و امیدواریم خلعتبری بتواند در تیم ما کیفیت خوبش را به نمایش بگذارد.

منصوریان ادامه داد: من در مربیگری خیلی عادت ندارم بگویم بازیکنی نگرفتند یا بازیکن مدنظر من را جذب نکردند و سعی می‌کنم بر حسب موقعیت فعلی کار کنم، اما ما خیلی تنها هستیم؛ چراکه فکر می‌کردم سکوهای فولادشهر پر می‌شود. یار دوازدهم ما سکوهایی است که می‌تواند حتی با هشت هزار نفر، تکمیل می‌شود؛ اگر پرسپولیس و استقلال بدون تماشاگر به زمین بیایند غریبه هستند و ما هم دوست داریم سکوهایمان سبزپوش شود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با اینکه برای بازی فردا چه انتظاری از مجید جلالی دارید، خاطرنشان کرد: همیشه تیم‌هایی که مجید جلالی هدایت آن را بر عهده دارد بالانس دارند، روز گذشته در جلسه هم‌اندیشی با داوران همدیگر را دیدیم و من او را یک مربی نجیب و آرام می‌دانم. اما سبک بازی او بستگی به نفرات زیر دستش دارد؛ ما آنالیزی که داشته‌ایم از بازی‌های قبلی نساجی بوده است؛ گاهی اوقات اولویت ما این است که مربی و بعد تیم را آنالیز کنیم اما از نظر فیزیکی به بازیکنانم مطمئنم و فکر می‌کنم آن‌ها به حد نصاب رسیده‌اند و برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز آماده‌اند.

کد خبر 366710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.