۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
ادامه روند کاهش دما در اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار از روی آسمان استان است که برای مناطق شمالی و غربی استان بارش پراکنده برف به همراه خواهد داشت.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج سامانه بارشی از مناطق شمالی و شرقی استان است که بر این اساس شرایط برای بارش پراکنده برف در این مناطق مهیا است.

وی افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در اکثر نقاط استان آسمان صاف، گاهی افزایش ابر و گاهی وزش باد را خواهیم داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در مناطق غربی و شمالی استان ادامه داد: بیشترین میزان بارش باران از خوروبیابانک با ۰.۵ میلی متر و بویین میاندشت با چهار سانتی متر بارش برف گزارش شده است که همچنان بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی استان ادامه دارد.

سیدان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا سه تا شش درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد و به دلیل نفوذ توده هوای سرد همچنان روند کاهش دما در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به هفت درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد، افزود: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با ۱۴  درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 366691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.