امسال نوبت سینما بود، سال بعد تماشاخانه‌ها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در انتهای سال ۹۸ شاهد بهره برداری هشت تا ۱۰ تماشاخانه محلی در سطح شهر با رویکردی مشابه با سینماها هستیم تا تمرکز فرهنگی تنها در نقاط مرکزی نبوده و در مناطق مختلف فراگیر شود.

مهدی مقدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وقتی که سخن از شعار عدالت توزیعی می‌شود تنها هدف این نیست که پول و ثروت میان مردم نقاط مختلف پخش کنیم، بلکه برمبنای آن باید تمام مردم به ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر نیز دسترسی شایسته داشته باشند.

وی افزود: در ادوار مختلف، سینماها همیشه در نقاط مرکزی شهر اصفهان قرار داشته‌اند و همین عامل باعث تحمیل هزینه زیادی به خانواده‌ها برای تماشای یک فیلم  می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: ایجاد سینماها در مناطق پیرامونی شهر سبب دسترسی آسان‌تر مردم شده، بار ترافیکی شهر را سبک‌تر کرده و اتلاف زمان را کاهش خواهد داد تا چنین مناطقی نیز دارای یک فضای استاندارد و بدون تبعیض نسبت به نقاط مرکزی شهر باشند.

وی اضافه کرد: هدف در مدیریت شهری حاضر دسترسی راحت تر مردم به امکاناتی است که در محله و مناطق مختلف بوده و در همین راستا امسال سینماها تقویب شدند، سینما بهمن خوراسگان به تازگی تجهیز شد و به زودی مانند آن در رهنان نیز افتتاح خواهد شد.

مقدری تقویت تماشاخانه‌های محلی را یکی از اهداف بودجه سال آینده دانسته و توضیح داد: امید است در انتهای سال ۹۸ شاهد بهره برداری هشت تا ۱۰ تماشاخانه محلی در سطح شهر با رویکردی مشابه با سینماها باشیم تا تمرکز فرهنگی تنها در نقاط مرکزی نبوده و در مناطق مختلف فراگیر شود.

کد خبر 366683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.