ساخت سالن‌های ورزشی متناسب با نیاز شهروندان در اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از احداث سالن‌های ورزشی چند منظوره متناسب با نیاز شهروندان در مناطق مختلف شهر خبر داد.

کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فعالیت مدیریت ورزش در اصفهان، با اشاره به توسعه ورزش همگانی در تمام مناطق اصفهان اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر اصفهان دسترسی نداشتن اقشار مختلف به اماکن ورزشی است و مدیریت شهری درصدد توسعه و تقویت هیئت‌های ورزشی است.

وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان تعدادی از سالن ورزشی از جمله سالن‌های ورزشی چند منظوره، استخر و فضاهای باز ورزشی سطح شهر به ویژه در مناطق محروم و کم‌برخوردار که پتانسیل خوبی به شمار می‌رود در اختیار  هیئت‌های ورزشی قرار داده تا همه شهروندان بتوانند از این اماکن استفاده کنند.

محمدی با تأکید بر همکاری مدیریت شهری و اداره‌کل ورزش و جوانان استان در توسعه ورزش به ویژه بخش همگانی، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلفی که به نحوی در حوزه ورزش نقش دارند با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان همکاری خوبی دارند و خروجی آن توسعه ورزش همگانی و کسب عناوین مختلف در تورنمنت‌های کشوری، آسیایی و جهانی است.

 وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان در بودجه سال ۹۸ ساخت سالن‌های ورزشی و چند منظوره در مناطق مختلف و متناسب با نیاز شهروندان را مدنظر قرار داده که امیدوار هستیم پس از تصویب، ظرف یکی دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 366677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.