۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
چهل چراغ نجف‌آباد برای انقلاب

نجف‌آباد- شهردار نجف‌آباد گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌های متنوعی با عنوان چهل‌چراغ در نظر گرفته شده که با برگزاری جشن بزرگی در یازدهمین روز بهمن ماه در سالن شهروند آغاز شده و پانزدهم و شانزدهم بهمن نیز میزبان موسیقی فجر و ارکستر سمفونی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از شهرستان نجف‌آباد، مسعود منتظری در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه‌سواری همزمان با دهه فجر اظهار کرد: تمامی ساختمان‌های مربوط به شهرداری در سطح مناطق پنج‌گانه نیز در این مدت به صورت ویژه نورپردازی خواهند شد و در سطح شهر نیز مجموعه دیگری از بنرهای فرهنگ شهروندی با عنوان کلی ۴۰ سالگی نصب می‌شود.

وی از رونمایی مجموعه طرح‌های جدید تابلوهای فرهنگ شهروندی با موضوع چهل‌سالگی انقلاب خبرداد و اضافه کرد: با همکاری کانون عکاسان نیز مسابقه عکاسی در دو محور کلی دستاوردهای انقلاب و ویژه برنامه‌های جشن چهل سالگی انقلاب برگزار خواهد شد و همزمان بخش‌هایی از تصاویر و اسناد مربوط به آن دوران نیز در محل موزه مردم‌شناسی مهرپرور برگزار می‌شود.

شهردار نجف آباد برنامه تکبیر و نورافشانی پارک کوهستان در شامگاه بیست و سوم بهمن را جزو دیگر اقدامات این مراسم عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری تور گردشگری ویژه بهمن، مسابقه نقاشی و قصه‌خوانی انقلاب، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «۵۷ریشتر»، رقابت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف در کنار برگزاری جشنواره کیک انقلاب و پرواز بادبادک‌های رنگی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به این مناسبت است.

وی با بیان اینکه اهتزار پرچم جمهوری اسلامی در پارک کوهستان و مانور موتوری سازمان‌های آتش نشانی و تاکسیرانی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب در نجف‌آباد نیز ویژه برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که نصب تصاویر آن‌ها و فضاسازی خاص در محل شهادت یا خاکسپاری این بزرگواران از جمله آن‌ها است.

منتظری از ارائه بودجه سال آینده شهرداری به صحن شورای اسلامی شهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بودجه به صورت لایحه‌ای ۱۷۸ میلیارد تومانی تنظیم شده که از این میزان ۱۵۸ میلیارد به صورت نقدی و بقیه در قالب درآمدهای غیرنقدی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 366656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.