نوروزی: با برنامه آمده‌ایم تا اتفاقات امید بخش رقم بزنیم

شهردار اصفهان گفت: ما ایستاده‌ایم تا به پشتوانه همدلی و همراهی مردم و نگاه عادلانه به امکانات و توجه به مناطق کمتر برخوردار شاهد این اتفاقات امیدبخش باشیم

به گزارش خبرنگار ایمنا قدرت الله نوروزی در مراسم بهره برداری از پروژه های منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خوراسگان برای من نام آشنا است، زیرا از سال ۵۹ با مردم و مردان بزرگ این منطقه آشنایی داشته‌ام؛ در جریان انقلاب مردان بزرگی همچون احمد ربانی و سید محمود حسینی از این منطقه در شهر اصفهان نقشی حیاتی داشتند.

وی با بیان اینکه خوراسگان در اصفهان نقش مهمی داشته است، تصریح کرد: همه محله‌های خوراسگان از جمله محله‌های سفلای، عولیا، خیادان، بانومهدی، پزوه، بوزان، ابر محله‌هایی هستند که مردم آن که در طول انقلاب اسلامی نقشی اساسی داشتند و صد البته چنین شهر و منطقه‌ای استحقاق بهترین خدمات را دارد و من خوشحالم که در دو دوره از عمرم خدمت گذار آنها بوده‌ام.

شهردار اصفهان ادامه داد: در مرحله اول در بسیج منطقه ۹ اصفهان که شرق اصفهان را پوشش می داد حضور داشتم و در دوره دوم به عنوان فرماندار اصفهان غصه می خوردم که چرا باید همه مشکلات در شرق و خوراسگان باشد و همیشه به فکر بودم که بتوانم کاری برای این منطقه انجام دهم. 

نوروزی با ابراز خرسندی از اینکه بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه ۱۵ افتتاح شده و امید را در دل مردم این منطقه ایجاد کرده است، اظهار کرد: خوشحالم که خوراسگان اصفهان به سینما مجهز شده، پروژه ای که به صورت مشارکتی با بخش خصوصی (شرکت بهمن سبز) اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه این برای دومین بار است که شهرداری با مشارکت بخش خصوصی در حوزه سینما ورود می‌کند، گفت: پروژه مشارکتی قبل سالن سینمایی پردیس سینمای ساحل بود و این بار سینما بهمن افتتاح شده و البته این پروژه‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

شهردار اصفهان تأکید کرد: مدیریت شهری اصفهان درصدد است تا امکانات فرهنگی و خدماتی مورد نیاز مردم را عادلانه توزیع کند، موضوعی که قبلاً در مناطق کمتر برخودار، کمتر دیده شده است.

نوروزی اظهارکرد: همت شورای شهر اصفهان در تصویب بودجه‌ها نشان می‌دهد که نگاه‌ها به سمت مناطق کمتر برخوردار، استقرار عدالت و رفع محرومیت‌ها است و اگر چنین نبود مصوبه‌ای نداشتیم که ۲۳ میلیارد تومان هزینه کنیم تا پروژه‌ای به عنوان تقاطع بزرگ نقش جهان در ورودی شرق این شهر احداث شود؛ یعنی اموال‌مان و زمین‌ها را در مرکز شهر دادیم تا کارخانه قند بخش‌های مورد نیاز این پروژه را در اختیار شهرداری قرار دهد.

وی ابراز امیدواری کرد: در اولین فرصت کلنگ پروژه تقاطع غیرهمسطح نقش جهان به زمین زده شود تا به عنوان دروازه بزرگ ورودی شهر برای مردم ایران شناخته شود و این اتفاق قطعاً رخ خواهد داد.

شهردار اصفهان گفت: ما ایستاده‌ایم تا به پشتوانه همدلی و همراهی مردم و نگاه عادلانه به امکانات و توجه به مناطق کمتر برخوردار شاهد این اتفاقات امیدبخش باشیم، این رویدادها به معنای ایجاد اشتغال، توزیع امکانات و اداره شهر به نحو منطقی است.

وی ادامه داد: آن هنگامی که حلقه حفاظتی از سمت شرق اصفهان راه اندازی شود دیگر کسی نمی‌تواند بگوید شرق اصفهان به نخاله‌دانی تبدیل شده است، بلکه حلقه حفاظتی بر گرد شهر پیچیده خواهد شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه حلقه حفاظتی از انتهای جنوب شرقی اصفهان آغاز می‌شود، شرق را طی می‌کند و به انتهای شمال شهر و در نهایت همچون حلقه‌ای به دور اصفهان می‌پیچد، گفت: بسیار خرسندیم که آغاز پروژه حلقه حفاظتی از شرق اصفهان است و این حق مردم خوراسگان است، البته در دوره های قبل چنین فرصتی فراهم نبود و اکنون امکاناتی وجود دارد که چنین اقداماتی در این منطقه انجام می شود.

وی تصریح کرد: پروژه نقش جهان دروازه ورودی خوارسگان نیست بلکه دروازه ورودی شرق اصفهان است و آبادانی زیادی به همراه دارد.

شهردار اصفهان تأکید کرد: نه تنها تقاطع غیر همسطح نقش جهان بلکه پروژه‌هایی دیگری همچون خیابان رضوی، سینما، احداث مجتمع های تجاری مسکونی شریعتی و فجر به صورت مشارکت با بخش خصوصی، سینما بهمن، آبیاری قطره ای رفیوژ فضای سبز خیابان های منطقه ۱۵ و ... اجرا شده است؛ باید کاری کنیم که حقوق شهروندی در تمام ابعاد و مناطق به ویژه مناطقی که در حاشیه شهر قرار گرفته اند، رعایت شود و این مهم جز با کمک و حمایت مردم، شدنی نیست؛ ما به آینده امیدوار هستیم و با برنامه آمده‌ایم و اگر این برنامه ها درست اجرا شود، نعمت‌های زیادی برای شهروندان به ارمغان خواهد داشت.

وی تأکید کرد: شهردار منطقه ۱۵ و مردم این منطقه باید بیشتر با هم همدلی داشته باشند و نقطه نظرات خود را بیان کنند، مطمئن هستیم مردان و زنان این منطقه افراد توانمندی هستند که برای پیشرفت منطقه تلاش می‌کنند اگر هیچ کاری هم انجام ندهند همین که خادمان خود را دعا کنند کار بزرگی انجام داده اند

نوروزی اظهار امیدواری کرد: این شب، شبی پرخاطره و آغاز حرکت خوب برای رشد و شکوفایی منطقه باشد و نور امید را برای آینده در همه شهر بگستراند.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم لوح یادبود پروژه‌های فرهنگی، عمرانی و ترافیکی منطقه ۱۵ توسط شهردار اصفهان، معاونان‌شان و چند نفر از اعضای شورای اسلامی شهر دست نوشته شد. 

کد خبر 366645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.