قاسمی: "سینما بهمن" توسعه فرهنگی شرق اصفهان را به همراه دارد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: "سینما بهمن" یک پروژه شاخص در توسعه فرهنگی شرق اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود قاسمی در مراسم بهره برداری از پروژه های منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: سینما بهمن به عنوان نخستین سینمای شرق اصفهان به صورت مشارکتی با هزینه ای بالغ بر ۴.۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی افزود: این سینما با تلاش سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان و مدیریت موسسه بهمن سبز در کمتر از سه ماه احداث و آماده بهره برداری شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه سینما بهمن ظرفیت ۳۲۰ صندلی را دارد، ادامه داد: این سینما با تجهیزات مدرن و به روز در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و یک پروژه شاخص در توسعه فرهنگی در شرق اصفهان اصفهان است.

قاسمی با اشاره به دیگر پروژه های منطقه اضافه کرد: دو مجتمع تجاری مسکونی "شریعتی" و "فجر"  به صورت مشارکتی با بخش خصوصی احداث شده است.

وی به خیابان‌سازی خیابان رضوی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: خیابان رضوی در کاهش زمان سفر اهالی خوراسگان تاثیر بسزایی دارد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بهسازی و روشنایی معابر پارک‌های سطح منطقه با صرف اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال، اصلاح هندسی، ایمن‌سازی و خط‌کشی معابر سطح منطقه با اعتبار هفت میلیارد ریال، احداث پل هوایی عابر پیاده واقع در بلوار ارغوانیه (میلاد نور) با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال و پیاده روسازی ضلع جنوبی خیابان جی غربی (حد فاصل خیابان همدانیان تا خیابان توحید) با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان است.

کد خبر 366636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.