نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در نطنز افتتاح شد

نطنز- همزمان با ایام الله دهه فجر نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان نطنز با حضور مسئولان افتتاح شد.

یوسف حسنی، فرماندار نطنز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف آشنایی نسل جوان با انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و دستاوردهای نظام در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی برپا شده و در این نمایشگاه افرا به ویژه نسل جوان به شیوه‌ای هنرمندانه در جریان اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار می‌گیرند.

وی گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با حضور  همکاری و مشارکت دستگاه‌ اجرایی در ۳۵ غرفه از امروز آغاز به کار کرد و نمایشگاه در ابعاد مختلف با محوریت موضوعات علمی، اجتماعی خدماتی فعالیت می‌کند.

.

به گزارش ایمنا، همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور مسئولان و مقامات محلی، نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان نطنز با شعار" افتخار به گذشته ، امید به آینده"  در سالن ورزشی کرکس افتتاح شد.

این نمایشگاه از ۱۴ تا ۲۱ بهمن ماه از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ آماده استقبال از شهروندان و بازدیدکنندگان است.

.

کد خبر 366634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.