قفل ترافیک در خیابان‌های حاشیه زاینده‌رود

با توجه به جاری‌شدن آب در بستر رودخانه زاینده‌رود، میزان تردد شهروندان با استفاده از خودرو در محورهای حاشیه رودخانه به ویژه مسیر شرق به غرب بلوار آیینه‌خانه افزایش چشمگیری یافته و باعث قفل ترافیک در این مسیرها شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- یکشنبه ساعت ۱۸- تصادف دو دستگاه خودرو سواری در مسیر غرب به شرق بزرگراه میرزا کوچک خان جنگلی ترافیک نیمه‌سنگینی به وجود آورده است.

بر اساس این گزارش، تردد خودروها حدفاصل میدان قدس تا چهارراه ابن سینا به کُندی انجام می شود، در محدوده میدان قدس نیز همچون روزهای گذشته آشفتگی و بی‌نظمی تردد خودروها مشاهده می‌شود.

در خیابان سعادت آباد حدفاصل میدان آزادی تا چهارراه شیخ صدوق ترافیک نیمه سنگین است، مسیرهای منتهی به چهارراه تختی از جمله خیابان‌های مسجدسید و عبدالرزاق ترافیک سرسام‌آوری دارد.

 روگذر خیابان امام خمینی(ره)  مسیر حرکت از سمت میدان استقلال به سمت زیرگذر بزرگراه شهید خرازی ترافیک قابل توجهی مشاهده می‌شود.

بزرگراه شهیدخرازی همچون روزهای گذشته ترافیک سنگینی دارد، در مسیر جنوب پل خواجو به دلیل انجام عملیات عمرانی شرکت آب و فاضلاب و محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده، تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، از این رو به رانندگان توصیه می‌شود که مسیر دیگری را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

ترافیک حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا نیمه‌سنگین مشاهده می‌شود، در مسیر شمال به جنوب خیابان هاتف هر لحظه بر حجم تردد خودروها افزوده می‌شود.

تردد خودروها در مسیرهای ورودی و خروجی خیابان بزرگمهر به آرامی در حال انجام است، اما در میدان احمدآباد مسیر حرکت به سمت خیابان‌های جی و بزرگمهر ترافیک سنگین است.

کد خبر 366620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.