کشاورزان شرق حاشیه‌نشینان اصفهان شده‌اند/احیای دایمی زاینده‌رود مطالبه عمومی

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با بسته شدن زاینده‌رود تمام رنج‌های مردم باز تداعی خواهد شد بنابراین لازم است شهرداری اصفهان نسبت به برگزاری برنامه‌های مربوط به نشاط اجتماعی، سرزندگی و دانش مهارتی شهروندان توجه ویژه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کورش محمدی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات شصت و ششمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه استقبال مردم اصفهان از جاری شدن دوباره زاینده رود پس از ۲۰ ماه خشکی نشان دهنده آن است که مردم اصفهان تشنه حضور این رودخانه هستند، اظهار کرد: حضور خانواده‌های اصفهانی در کنار زاینده‌رود در این چند شب گواهی است بر اینکه دائمی بودن جریان آب زاینده رود مهم‌ترین مطالبه مردم شهر است.

وی افزود: فراموش نکنیم با بسته شدن این رودخانه تمام رنج‌های مردم باز تداعی خواهد شد بنابراین لازم است شهرداری اصفهان نسبت به برگزاری برنامه‌های مربوط به نشاط اجتماعی، سرزندگی و دانش مهارتی شهروندان توجه ویژه کند.

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان لازمه ایجاد نشاط اجتماعی را پیش‌بینی و تعریف اعتبارات کافی جهت برگزاری برنامه‌های مناسب دانست و تصریح کرد: به سبب برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرای برنامه‌هایی که پیش از این در مناسبت‌های مختلف از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان انجام شده است قدردانی می کنم.

پرداخت خسارت نکشت دوسالانه کشاورزان پیگیری شود

همچنین پورمحمد شریعتی نیا، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در این بخش  از جلسه علنی امروز گفت: اقدام  مدیران استان در خصوص بازگشایی آب و جاری شدن آن که سبب خوشحالی کشاورزان شده جای تقدیر دارد اما متاسفم که این جاری شدن آب موقتی است.

وی با بیان اینکه کشاورزان اصفهانی از این اتفاق خوشحال هستند اما زندگی طاقت فرسای آنان ادامه دارد و این موضوع باعث مهاجرتشان به حاشیه شهر می‌شود، افزود: از استاندار اصفهان درخواست می کنم خسارات نکشت دوسالانه آنان را همانند بازگشایی زاینده‌رود پیگیری کند.

توجه مدیران مناطق شهرداری نسبت به تعریف پروژه‌ای محرک توسعه

کورش خسروی، رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به آنکه شهردار اصفهان بودجه سال آینده را محرک توسعه معرفی کرده و در تیرماه امسال نیز شورای اسلامی شهر اصفهان درخصوص پروژه‌های محرک توسعه مصوبه ای تصویب کرده، لازم است شهرداران مناطق مختلف با شناخت تعریف مشخص از پروژه‌های محرک توسعه، نسبت به طرح ریزی هرچه سریع تر آن اقدام کنند.

کد خبر 366605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.