۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
این انصافه؟!

پریسا احمدی، ملی‌پوش قایقرانی با انتشار عکسی از دستانش از تبعیض پرداخت پاداش به ملی‌پوشان گلایه کرد.

علی خسروی، کارشناس داوری فوتبال در پی انتقادات برخی نسبت به پاداش فوتبالیست های تیم ملی ایران بعد از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ با انتشار عکسی از یک نامه که به امضای محمودرضا خاوری، مدیر عامل پر حاشیه بانک ملی رسیده بود، نوشت:

فقط دقت کنید این نامه رو کدوم برادر متعهد و درستکاری امضا کرده؟
خاوری سه هزار میلیاردی!

خانه جدید!

هافبک جدید تیم استقلال که اضافه شدن وی به جمع شاگردان شفر تا لحظات آخر نقل و انتقالات نیز در هاله‌ای از ابهام بود با انتشار عکسی از پیوستنش به جمع آبی پوشان خبر داد و نوشت: 

خانه جدید
اول می‌خوام از مدیر برنامه‌ام سینا که باعث انعقاد این قرارداد شد، تشکر کنم. او هرگز از اعتماد کردن به من دست برنداشت و من برای همیشه سپاسگزار خواهم بود برادر...
همچنین من‌ حمایت ها و پیام‌های خوشامدگویی زیادی از طرف هواداران استقلال دریافت کردم، نمی تونم منتظر بازی جلوی شما بمونم.
این سفر هیجان انگیزه و نمی تونم برای شروع زندگی جدیدم با شما منتظر بمونم.

با ناصر حجازی چه کردیم؟

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران که با حذف ایران از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ همراه با کارلوس کی‌روش مورد هجمه قرار گرفت تا جایی که کی‌روش از ایران رفت. وی با انتشار عکسی از ناصر حجازی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

بهار سال ۷۸ بود که استقلال ایران با شایستگی به فینال جام باشگاههای آسیا رسید. آن روز، نماینده لایق کشورمان در حالی که برتری محسوسی به حریف ژاپنی داشت در برابر جوبیلیوایواتا شکست خورد و در نهایت به مقام نایب قهرمانی قاره کهن رسید. یادمان باشد آن روزگار به زنده یاد ناصر حجازی چه فشاری وارد شد و با این اسطوره چه کردیم. آن مرد دوست داشتنی همان زمان گفت تا ۱۰ سال دیگر هیچ تیمی به فینال آسیا نخواهد رسید. امیدوارم تجارب دیروز، چراغ راه فردا باشد.
#همه_برای_تیم_ملی
#استقلال_ایران

فداکاری پاپی!

امیر قلعه نویی که شب گذشته بخاطر ثبت قرداد بازیکنان جدیدش در اقدامی عجیب مجبور شد کاپیتانش را از لیست خارج کند. با انتشار عکسی از کاپیتان پاپی در پیجش نوشت:

واژه ها لال اند پیشِ فداکاریِ تو... و.
کار بزرگی که فقط یک نفر میتوانست انجامش دهد؛ خودت.
پسرم‌ در این دو دهه مربیگری ام سرامد بازیکنانی اخلاق مداری هستی که داشته ام.
سپاهان مالِ تو ست حسین عزیز، باز خواهی گشت به تیمی که عاشقانه دوستش داری و با کمک هم افتخارات دیگری را رقم خواهیم زد.
سختترین تصمیم زندگیِ ورزشی ام را تو چه بزرگوارانه آسان کردی و از خود گذشتی تا در مسیر سپاهان دست اندازی نیوفتد.
وای که واژه ها لال اند پیشِ فداکاریِ تو

ازدواج علی قلی زاده و یاسمین فرمانی

علی قلی زاده که نتوانست مجوز حضور در لیست نهایی کی‌روش برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را بگیرد این روز ها به شارلوا برگشته است تا برای نیم فصل دوم فوتبال اروپا آماده باشد.  قلی زاده با انتشارعکسی از ازدواج خود با یاسمن فرمانی، بازیکن تیم بانوان ملوان بندرانزلی خبر داد. یاسمن فرمانی نیز با انتشار همین عکس در پیجش این خبر را تائید کرد.

گلایه احمدی از تبعیض در پرداخت پاداش

پریسا احمدی، عضو تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران با انتشار عکسی از دستانش به انتقاد از تبعیض در پرداخت پاداش‌ها پرداخت و نوشت:

برام سواله چرا برای باخت ٦٠٠٠دلار میدن ولی برای برنده شدن و مدال گرفتن ما جایزه کم و اون جایزه هم نصف میشه! آیا این انصافه؟ این تصاویر که گذاشتم نشون دهنده زحمتی که میکشیمه نیازی به گفتن نیس، ماهی ٤٠٠ هزار تومان حقوق بخدا ما هم خیلی زحمت می‌کشیم چرا این همه تبعیض

میانجی گری رستمی میان فوتبالیست ها و سلیمی

پاداش فوتبالیست‌ها پس حضور ناموفق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ باعث شد تا صدای بهداد سلیمی دربیاید و در فضای مجازی گرد و خاک کند البته  تعدادی از فوتبالیست ها با انتشار یک پست مشترک جواب وی را دادند. حال کیانوش رستمی وزنه بردار ۲۷ ساله کرمانشاهی برای میانجی گری به میان آمده و با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:

سلام عرض میکنم خدمت ملت شریف ایران و ورزشکاران بزرگوار که به راستی سرداران زمان صلح اند.  من خاک پای تمام ورزشکارای ایران هستم، چه وزنه بردار چه فوتبالیست. چه قهرمان المپیک چه لژیونرداداشای بزرگم توی شرایط کنونی، مردم و مملکته ما بیشتر از هرچیز به شادی و همدلی نیاز داره. فرقی هم نمیکنه این شادی از گل سردار عزیز باشه یا یه ضرب قهرمان المپیک بهداد سلیمی، هدف همه ی ما یکیه. ، جامعه ایی که گذشت توش نباشه عاقبت به خیر نمیشه. دست تک تکتون رو میبوسم و استدعا دارم به این تنش ها پایان بدیم.

کد خبر 366598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.