رفتار دوگانه هواداران اصفهانی

صد و بیست و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "رفتار دوگانه هواداران اصفهانی در قبال مسلمان برایم جالب است"عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از سعید آذری و در خصوص انتقال محسن مسلمان از ذوب آهن به سپاهان مطرح شده است. مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در این باره افزود: ما از اینکه مسلمان در ذوب آهن بود ناسزا شنیدیم اما الان که به سپاهان رفته همه چیز عادی شده است. آذری  ادامه می دهد: بعداز بازی ما با پرسپولیس خیلی از طرفداران فوتبال اصفهانی ما را مواخذه کردند که چرا مسلمان با این شرایط در ذوب آهن ماندگار شده اما الان که به سپاهان رفته همان هواداران با آغوش باز او را پذیرفته اند.

"تجلیل محمد کیهانی از مدیر عامل ذوب آهن "دیگرتیتر مهم صفحه اول این رسانه الکترونیک است که  به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری منطقه ٢اصفهان با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اقدام به برگزاری جشن چهلستون امید در مجموعه ورزشی ملت اصفهان با حضور پرشور مردم آن منطقه نمودند. در قسمتی از این مراسم محمد کیهانی شهردار منطقه ٢ از دکتر سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن به دلیل کسب عنوان مدیر نمونه کشوری در عرصه ورزش تقدیر به عمل آورد.

 " حیف از آرزوهای برباد رفته جوانان سپاهان نوین" عنوان دیگر  صد و بیست و هفتمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که اشاره به حضور همزمان تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز با مدیریت محمد زنوزی در لیگ برتر دارد و این در حالیست که مطابق با اساسنامه فدراسیون فوتبال حضور بیش از یک باشگاه با یک مدیر عامل در یک سطح لیگی ممنوع می باشد. این قانون دو بار مانع از رویا پردازی جوانانی شد که با هزاران امید و آرزو در قالب تیم های سپاهان نوین و فولاد نوین موفق به قهرمانی در لیگ آزادگان شده بودند اما اجازه بازی در لیگ برتر به آنها داده نشد. قانونی که چندسال بعد برای دو باشگاه تبریزی با یک مالک جدی گرفته نشد تا در لیگ هجدهم ماشین سازی و تراکتور سازی حداقل یک نیم فصل را با خیال راحت در بنیان دیزل و یادگار امام توپ بزنند.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 366586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.