اعزام کاروان سلامت هلال‌احمر به مناطق محروم جرقویه

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: همزمان با چهلمین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار، کاروان سلامت و  نیکوکاری جمعیت هلال احمر اصفهان به بخش‌های جرقویه علیا و جرقویه سفلی این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش ایمنا، شهریار انصاری طادی با بیان اینکه مشارکت و حضور در کاروان‌های سلامت و نیکوکاری اعزامی به نقاط محروم و کم برخوردار، تبلور خدمت رسانی اعضای داوطلب این جمعیت است اظهار کرد: داوطلبان هلال‌احمر همواره در امر کمک به بیماران نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت پیشتاز بوده‌ و خدمات داوطلبانه با اهداف بشردوستانه و بدون هیچ‌گونه چشم داشتی به همنوعان و اقشار نیازمند جامعه ارائه می‌شود.

وی  افزود: در راستای حضور موثر کاروان‌های سلامت و نیکوکاری در مناطق کم‌برخودار، جلسات هم‌اندیشی و نیاز سنجی با حضور بخشداران و  مسئولان بخش‌ها برگزار شد تا علاوه بر همکاری مشترک با اطلاع‌رسانی دقیق و سنجش نیازهای مردم در این مناطق خدمات متناسب با نیازها ارائه شود.

انصاری طادی با اشاره به حضور فعال بیش از  ۱۱۰ نفر از اعضای جوان و داوطلب هلال احمر در این کاروان گفت: مناطق شمال غرب، جنوب غرب، شرق، جنوب و مرکزی جمعیت هلال احمر استان در این کاروان مشارکت کردند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تصریح کرد: اعضای کاروان سلامت ضمن استقرار در مدارس، مساجد و مراکز بهداشت اقدام به ارائه خدماتی مثل ویزیت رایگان پزشکان عمومی و متخصص، روانشناس، مشاور خانواده، تحصیلی، حقوقی، پایش سلامت، تست قند و کنترل فشار خون به مردم نیازمند کردند.

انصاری به برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی وکلاس های خلاقیت توسط تیمهای سحر این جمعیت اشاره و اظهار کرد : آموزش مهارت‌های زندگی، مدیریت بحران، آمادگی در برابر مخاطرات و امداد و کمک‌های اولیه،   برگزاری کارگاه کارآفرینی و همچنین دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، سرکشی به خانواده‌های بی‌بضاعت و ارائه خدمات به مددجویان و بیماران صعب‌العلاج از دیگر برنامه‌های کاروان سلامت بود.

کد خبر 366545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.