ما به ایام پر حادثه عادت داریم/مدیریت شهری الگوی خدمت به مردم را رعایت کرده

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جاری شدن زاینده‌رود در دهه فجر گامی در جهت احقاق حق مردم اصفهان بوده و باید بدانیم جاری بودن دائمی آن حق غیرقابل انکار و گامی برای تامین حقابه شرعی و قانونی مردم اصفهان است که دچار مشکلات ساخته دست برخی مسئولان شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود در شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه استفاده از آحاد مردم برای اداره کشور مهم‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران بوده است، اظهار کرد: مشارکت مردم، انقلاب را روی پا نگه داشته و هرگاه این همراهی مردم را داشته باشیم موفق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی شهر اصفهان ۴۰۰ بار مورد حمله قرار گرفت، افزود: امام خمینی(ره) شهر اصفهان را از این نظر شهر نمونه در دنیا معرفی کرده و مردم اصفهان نیز هیچگاه از این حمایت و همراهی عقب نکشیدند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه تلاش برای خدمت بیشتر جزء یکی از برنامه های انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی ایران تمام نهادها و ارگان‌ها باید به نحوی عمل کنند که در خدمت به مردم تمام توان خود را به کار گیرند.

وی ادامه داد: الگوی خدمت به مردم در مدیریت شهری نیز رعایت شده و روز گذشته در گام نخست بررسی بودجه سال آینده نتیجه تلاش‌های مدیران شهری در تحقق درآمدهای پیش بینی شده و اجرای پروژه‌ها در سال ۹۷ مورد ارزیابی قرار گرفت که در میان کلانشهرهای کشور اصفهان بالاترین جایگاه را داشته است.

معین اضافه کرد: اینگونه تلاش‌ها جای مباهات داشته و امید است که در ایام باقی مانده سال نیز گام های موثرتری در راه صرفه و صلاح مردم انجام شود زیرا چنین تلاش‌هایی از برنامه‌های انقلاب بوده و همه ما باید در پاسداشت این واقعه مهم سهیم باشیم.

وی با بیان اینکه ما به ایام پر حادثه عادت داریم، خاطر نشان کرد: در دوران جنگ هیچ کشوری نبود که تنها از ایران حمایت کرده باشد، اما همواره همراهی مردم را شاهد بودیم که همه مسئولان نظام باید قدر همراهی‌های مردم را دانسته و با مردم سالاری دینی زمینه مشارکت آن‌ها را فراهم کنند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: همه مردم از اقشار و گروه‌های مختلف با جاری شدن زاینده‌رود ابراز خوشحالی کردند زیرا مردم اصفهان به زنده‌رود زنده هستند.

وی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: جاری شدن زاینده‌رود در دهه فجر گامی در جهت احقاق حق مردم اصفهان بوده و باید بدانیم جاری بودن دائمی آن حق غیرقابل انکار و گامی برای تامین حقابه شرعی و قانونی مردم اصفهان است که دچار مشکلات ساخته دست برخی مسئولان شده‌اند.

معین ۱۹ بهمن را یادآور عهد بستن نیروی هوایی با امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: در این روز لازم است مقام این پاسداران آسمان ایران که در سال‌های پرحادثه دفاع مقدس خوش درخشیدند، گرامی داشته شود.

کد خبر 366544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.