رفع نگرانی دانش آموزان منطقه ۱۴ تا شش ماه دیگر

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۵ درصدی آزادسازی ادامه خیابان فرزانگان خبر داد و گفت: این پروژه تا شش ماه نخست سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا دانش آموزان این منطقه در سال تحصیلی آینده با امنیت کامل و بدون ترس از حرکت خودروهای سنگین در سطح منطقه ۱۴ تردد کنند.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پروژه احداث خیابان ۳۶ متری امتداد میدان فرزانگان تا بزرگراه شهید اردستانی در راستای کاهش مشکلات ترافیکی شمال شهر در دستور کار قرار گرفته است؛ با احداث خیابان ۳۶ متری مشکلات ترافیکی و آلودگی خیابان‌های بعثت، عاشق اصفهانی و آیت الله غفاری رفع خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مسیر ادامه خیابان فرزانگان شش کیلومتر طول و ۳۶ متر عرض دارد، گفت: ۹۰۰ متر این خیابان در حلقه حفاظتی قرار گرفته و در مجموع حدود ۳۰۰ هزار مترمربع مسیر باید آزادسازی شود.

وی تصریح کرد: برای آزادسازی خیابان ۳۶ متری افزون بر ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و هزینه اجرایی خیابان ۳۶ متری ۱۲۰ میلیارد تومان است.

شمسی با بیان اینکه ۸۵ درصدی آزادسازی ادامه خیابان فرزانگان انجام شده است، اظهارکرد: در حال حاضر عملیات احداث این خیابان از میدان فرزانگان آغاز شده و تا مسیر ۲.۵ کیلومتری آن آزادسازی، زیرسازی و آماده آسفالت‌ریزی شده و مابقی مسیر خیابان نیز در حال خاک‌برداری است.

وی خاطرنشان کرد: در صدد هستیم  تا قبل از پایان سال جاری آزادسازی خیابان ۳۶ متری تا خیابان آیت الله غفاری به اتمام برسد و تا شش ماه نخست سال آینده پل شهید اردستانی و ادامه خیابان ۳۶ متری در دسترس مردم قرار گیرد تا دانش آموزان این منطقه در سال تحصیلی آینده با امنیت کامل بدون ترس از حرکت خودروهای سنگین در سطح این منطقه ۱۴ تردد داشته باشند.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ظرف ۱۰ ماه آینده همزمان با پایان عملیات بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، حلقه حفاظتی را به ادامه خیابان فرزانگان اتصال می‌دهیم تا پس از سال‌ها مشکل ترافیکی مردم مناطق هفت، ۱۰ و ۱۴ مرتفع شود.

کد خبر 366538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • abasi ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    1 0
    سلام لطفا فکری به حال اهالی محله جلوان با این جاده خطرناک بکنیید جاده بسیار تاریک و ناایمن است، ما هم جزوء این شهر هستیم.