سپاه قانون مدارترین نیروی نظامی دنیا

امام جمعه زرین شهر گفت: رییس جمهور آمریکا و حامیان آنها در محاسبه‌ای اشتباه در اقدامی کور و احمقانه نام سپاه را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار دادند که نه تنها باعث تفرقه مردم نشد بلکه برعکس عامل وحدت و اتحاد بیشتر مردم و مسئولان با یکدیگر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با بیان اینکه سیلی‌های سپاه پاسداران به استکبار جهانی عامل ترس و وحشت آنها شده است، اظهار کرد: سپاه نیروی با عظمت و قانونی ایران اسلامی است که برای تک تک افراد جامعه قابل احترام و افتخار بوده، نیروی که تاکنون سیلی‌های محکمی را بر صورت آمریکا و استکبار جهانی نواخته و همواره با تکیه بر فرهنگ غنی مکتب شیعه از مستضعفان عالم دفاع کرده است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی وحتی کشورهای دیگر قدرت، صلابت، شجاعت، اقتدار، دست‌پاکی و ایمان سپاه را درک کرده و به آن افتخار می‌کنند، اقدام احمقانه ترامپ نشان از ترس و وحشت استکبار از این نیروی مقتدر و با صلابت دارد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: دشمن دلخوش به توطئه جدید خود برای ایجاد تفرقه بین مردم ایران اسلامی با تکیه بر القاء نا امیدی در بین مردم با استفاده از طرح گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی بوده در محاسبه‌ای غلط هجمه‌ای سنگین را به سمت سپاه روانه کردند.

وی ادامه داد: دشمن که کوتاه نیامدن مردم ایران از آرمان‌های اصیل انقلاب و ایستادگی و مقاومت مردم را یکی از دلایل شکست خود در توطئه‌های مختلفشان می‌دیدند، در اقدامی کور و احمقانه نام سپاه را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار دادند که نه تنها باعث تفرقه مردم نشد بلکه برعکس عامل وحدت و اتحاد بیشتر مردم و مسئولان با یکدیگر شد.

باقریان اضافه کرد: مردم و مسئولان با حمایت از سپاه در روزهای گذشته صحنه‌های زیبایی را خلق کردند چراکه آنها به خوبی می‌دانند آنچه باعث ایجاد امنیت، اقتدار، آرامش مردم ایران است از دل اتحاد بین نیروهای سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و اطلاعاتی بیرون می‌آید.

وی سپاه را قانون مدارترین نیروی نظامی دنیا دانست و عنوان کرد: مردم استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان در این روزهای سخت که سیل آنها را گرفتار کرده به خوبی دیدند که سپاه خالصانه و شجاعانه در کنار سایر نیروهای مسلح در کنار مردم ایستاد و از آنها حمایت واقعی کرد از این رو باید گفت سپاه تنها یک لباس و گروه نیست بلکه یک فرهنگی غنی و قابل احترام برای تک تک مردم ایران اسلامی و حتی مردم سایر کشورها است.

امام جمعه زرین شهر در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش با پیروزی انقلاب اسلامی شجاعانه و با ایمان قلبی به انقلاب به صف قدرتمند مردم پیوست و با انقلاب اسلامی بیعتی جاودانه بست و در صحنه‌های مختلف پای بیعت خود مقتدرانه ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرد و با قدرت، ایمان و توسل به ائمه اطهار (ع) همیشه در کنار سایر نیروهای مسلح پشتیان انقلاب قرار گرفت به گونه‌ای که به عامل امنیت امروز کشور مبدل شد از این رو نباید از این نیروی مقتدر، شجاع و مردمی غافل شویم و باید رشادت‌ها و افتخارات این نیروی نظامی را نیز به درستی برای مردم بیان کنیم هر چند مردم به خوبی قدردان فرزندان دلیر خود در ارتش جمهوری اسلامی هستند.

باقریان با بیان اینکه انتظار ما از مسئولان کشور و آحاد جامعه حفظ وحدت و همدلی است، یادآور شد: امروز باید برای وحدت به وجود آمده قدردان مردم بوده و به آنها ارج نهیم، مردمی که در صحنه‌های خطر حاضر بودند و قطعاً هر شخص که بر خلاف وحدت به وجود آمده حرکت کند حرکت او، حرکتی شیطانی است.

وی متذکر شد: هرکس به دنبال خدشه دار کردن وحدت کشور باشد سیلی محکمی از مردم خواهد خورد و در شرایطی که شاهد وحدت دشمنان داخلی و خارجی هستیم باید با حفظ وحدت، برای بهبود معیشت مردم اقدمات جدی انجام دهیم تا شاهد رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی مردم باشیم.

کد خبر 366514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.