دستاورد زنان کارآفرین ظرفیت خوبی برای صادرات است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: دستاوردهای زنان کارآفرین ظرفیت خوبی برای صادرات به کشورهای خارجی است، با حمایت این مجموعه‌ها می‌توانیم توانمندی‌ شهرستان را افزایش ‌دهیم و دغدغه خانواده‌ها برای درآمدزایی را برطرف سازیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز (شنبه) در حاشیه افتتاح نماشگاه توانمندی‌های زنان کارآفرین اظهار کرد: دولت در جهت کمک به مشاغل خانگی و توانمند سازی اقتصاد خانواده‌ها اعتباراتی را تخصیص دهد تا خانم‌ها در محیط خانه به اقتصاد خانواده کمک کنند.

وی گفت: دستاوردهای زنان کارآفرین ظرفیت خوبی برای صادرات به کشورهای خارجی است، با حمایت این مجموعه‌ها می‌توانیم توانمندی‌ شهرستان را افزایش ‌دهیم و دغدغه خانواده‌ها برای درآمدزایی را برطرف سازیم.

امام جمعه گلپایگان اظهار کرد: در طی چهل سال انقلاب با وجود فراز و نشیب‌های زیاد، اما دستاوردهای زیادی داشتیم که قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و با ارائه گزارش و برگزاری نمایش باید دستاوردهای انقلاب به نسل جدید انتقال داده شود تا با انقلاب در حوزه‌های مختلف آشنا شوند.

وی تأکید کرد: نواختن زنگ انقلاب در دهه فجر با هدف آشنا شدن نسل جدید به خصوص دهه چهار و پنجم است تا دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب برای آنان تبیین شود.

کرامتی گفت: بهترین راه شناخت اهداف انقلاب تبیین  دستاوردهای عظیم انقلاب و بررسی و باز خوانی شعارهای انقلاب است، مهم‌ترین شعارها استقلال سیاسی و حاکمیت جمهوری اسلامی و آزادی‌های عقل محور و انقلابی است.

وی گفت: کشور در حوزه‌های سیاست خارجی براساس مصالح و منافع نظام تصمیم می‌گیرد، اما دشمن به دنبال نفوذ است تا اعمال سیاست خارحی خودش را دیکته کند.

امام جمعه گلپایگان افزود: جمهوری اسلامی مبتنی بر حکمت و مصلحت حرکت می‌کند، باید استقلال و دستاوردهای نظام را حفظ کنیم و در مسیری که  انقلاب و رهبری برآن تاکید دارد خارج نشویم و به اصول سیاستی که نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی عمل کنیم.

در ادامه سمیه شبان مسئول امور بانوان فرماندار گلپایگان اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی‌های زنان در حوزه اشتغال و کارآفرینان در ۳۸ غرفه شامل منبت، صنایع دستی، پوشاک سنتی و صنایع تبدلی به مناسبت دهه فجر با هدف نمایش توانمندی‌های زنان کارآفرین به مدت سه روز برپا می‌شود.

کد خبر 366511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.