تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه چمران

دقایقی پیش چهاردستگاه خودرو سواری در مسیر شرق به غرب بزرگراه چمران به دلیل سرعت غیر مجازو رعایت نکردن فاصله طولی با یکدیگر تصادف کردند که این حادثه باعث ایجاد ترافیک سنگین در بزرگراه شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- شنبه ساعت۱۸- انحراف خودرو سواری از دیگر حوادثی بود که امروز به دلیل سرعت بالا در بزرگراه میرزا کوچک‌خان جنگلی اتفاق افتاد.

بر اساس این گزارش، حجم تردد خودروها در مسیر شمال پل فردوسی بسیار سنگین است، در تقاطع فلسطین به سمت خیابان استانداری به خصوص در تقاطع خیابان فرشادی تردد خودروها به کُندی در جریان است.

شمال به جنوب بزرگراه‌های شهید خرازی و صیاد شیرازی از دیگر مسیرهای شلوغ این لحظات شهر اصفهان است، ترافیک خودروهای عبوری بر روی مجموعه پل‌های دفاع مقدس به ویژه حرکت به سمت کوه صفه بسیار سنگین است.

رو به روی پایانه مسافربری کاوه به دلیل توقف دوبل خودروها، رفت و آمدها به سختی انجام می‌شود، ترافیک حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا تا حدودی روان است.

در محل میدان فیض و خواجو عملیات عمرانی در حال انجام است، از این رو  با توجه به تابلوهای بازدارنده و تمهیدات ترافیکی ایجاد شده انتظار می‌رود رانندگان با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

پارک دوبل خودروها و توقف های گاه و بی گاه رانندگان، اوضاع ترافیکی نابسامانی را در خیابان عبدالرزاق به وجود آورده است، در زیرگذر میدان امام علی(ع) نیز رفت و آمد خودروها به سختی در حال انجام است.

کد خبر 366500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.