برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرده‌ایم

مبارکه- نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای هر فردی که اراده سرمایه‌گذاری در شهرستان مبارکه داشته باشد فرش قرمز پهن کرده و از او استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، زهرا سعیدی اظهار کرد: فرصت‌های خوبی برای سرمایه گذاری در شهرستان مبارکه وجود دارد از این رو برای حضور فعال سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می‌کنیم.

وی گفت: برای هر فردی که اراده سرمایه‌گذاری در شهرستان مبارکه داشته باشد، فرش قرمز پهن کرده و از او استقبال می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: بسیاری از دشمنان این آب و خاک منتظر بودند که ما شاهد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نباشیم، اما امروز وارد دهه پنجم انقلاب شدیم و امیدواریم بتوانیم مشکلات کشور را در این دهه رفع کنیم. ما رشد منفی ۷.۷ درصد پیش از انقلاب را رفع کردیم و توانستیم بسیاری از کمبودها را جبران کنیم و در بسیاری از عرصه‌ها حرف اول را در دنیا می‌زنیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران و نخبگان علمی کشور در میادین بین‌المللی گفت: ۴۰ سال تحریم و فشار را از سر گذرانده‌ایم و امیدواریم با حفظ روحیه انقلابی و مقاومت بتوانیم بر مشکلات اقتصادی و معیشتی کنونی هم غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه تمام دغدغه نمایندگان رفع مشکلات اقتصادی مردم است تصریح کرد: در کشور با برگزاری انتخابات‌های گوناگون دموکراسی در جریان است و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی در تمام عرصه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی سرآمد باشیم.

سعیدی اضافه کرد: ما امروز شاهد پیشرفت‌های نظام در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، پژوهشی و علمی هستیم که این خود موجب نگرانی دشمن شده است و تحریم‌های فلج‌ کننده را بر ما روا داشتند.

وی افزود: نمایندگان مجلس وظیفه خود می دانند تا به عنوان نمایندگان مردم به گونه ای برنامه ریزی کنند تا فشار به قشر ضعیف جامعه وارد نشود.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز که قدم به دهه پنجم می‌گذاریم باید نگاه به پیش‌رو داشته باشیم گفت: با روحیه اقتصاد مقاومتی می توانیم بر مسائل و مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.

کد خبر 366482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.