اینستاگرام هنرمندان جشنواره‌ای می‌شود

دیشب در اولین شب جشنواره در کنار مردم آشفتگی را تماشا کردم، احساس عجیب غرورم از داشتن همکارانی درجه یک و فیلمی که شبیه هیچ فیلمی نیست درخشیدید رفقا....

بهرام رادان که امسال با فیلم آشفتگی ساخته فریدون جیرانی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، با پست کردن ویدیویی از اکران مردمی این فیلم در صفحه شخصی‌اش اینگونه توضیح داده است:

دیشب در اولین شب جشنواره در کنار مردم آشفتگی را تماشا کردم، احساس عجیب غرورم از داشتن همکارانی درجه یک و فیلمی که شبیه هیچ فیلمی نیست درخشیدید رفقا. 

شبنم مقدمی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در واکنش به توهین‌های روزنامه کیهان به فاطمه معتمد آریا، عکسی از خود و این بازیگر در صفحه اینستاگرامش قرار داده و نوشته است:

دلتون نگیره ها، خودتون میدونین جاتون کجای دل این مردمه. کوچیک و بزرگ چقدر دوستتون دارن، دلتون نگیره یه وقت از حرفای بی اساس، از مردمان بی حوصله، شما سیمین بانوی سینمای ایرانی و محبوبترین. دلتون نگیره ها...

حبیب رضایی، بازیگری که با فیلم آژانس شیشه‌ای به شهرت رسید، به بهانه زادروز تولدش، این عکس را در اینستاگرام خود منتشر کرده و آورده است:

آغاز چهل و نهمین سال است و آخرین سال از دهه چهارم یا پنجم زندگی که در هرحال واقعاً «عجب» می‌گذرد.

بی هیچ تردیدی، مملو از شکر که هر آنچه دیده شد، بر دیده منت و هر آنچه خواسته شد و دیده نشد بر عدل و حکمت و باز هم در هر نفس، شکر. قدردان هر دم این چهل و نه سال هستم که هم خوشی داشته و هم به قدر کفایت غم. به قول شاملوی بزرگ، این برف را سر باز ایستادن نیست.

در نگرانی این روزهای تفته، در نگرانی این لحظه‌های یاس، میریم که داشته باشیم، خیر است در همه چی، حتماً، لابد...

برای هم دعا کنیم، لطفاً، همین. 

پرستو صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون، این عکس را در صفحه اینستاگرام خود قرار داده و متنی از بانو سیمین بهبهانی را آورده است:

آدم‌ها می‌آیند، گاهی در زندگی‌ات می‌مانند، گاهی در خاطره‌ات، آن‌ها که در زندگی‌ات می‌مانند، همسفر می‌شوند.

 آن‌ها که در خاطرت می‌مانند، تجربه‌ای برای سفر.

 گاهی تلخ، گاهی شیرین. گاهی با یادشان لبخند می‌زنی، گاهی یادشان لبخند از لبانت بر می‌دارد. اما تو لبخند بزن به تلخ‌ترین خاطره‌هایت.

آدم‌ها می‌آیند و این آمدن باید رخ بدهد تا تو بدانی آمدن را همه بلدند، این ماندن است که هنر می‌خواهد. 

مریم شیرازی، بازیگر سینما و تلویزیون، که امسال فیلم بنفشه آفریقایی را در جشنواره فیلم فجر دارد، با پست کردن عکسی از خود در نشست مطبوعاتی این فیلم آورده است:

به تفکیک بندی‌های جنسیتی اعتقادی ندارم، دوست ندارم بگم به عنوان یه زن، کار بزرگی کرده. دوست دارم بگم مونا به عنوان یک انسان و یک کارگردان فیلم ماندگاری ساخته، فیلمی که مطمئنم تاریخ مصرف ندارد، چون معتقد انسانیت و عشق و لطافت همیشه روح آدم‌ها را لمس میکنه و باهاشون ارتباط برقرار میکنه. مونا زند حقیقی با روح شاعرانه‌اش کارگردانی کرده و گل کاشته. 

کد خبر 366464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.