رسیدن به اهداف عالی انقلاب عزم راسخ مسئولان را می‌طلبد

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: مسئولان در هر پست و مقامی باید خستگی ناپذیر باشند تا شاهد حرکتی روبه جلو برای انقلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز (شنبه) در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان حضرت زینب(س) با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اظهار کرد: مادران الگوی تمام عیار فرزندان هستند، در بحث معارف اگر وصیت نامه شهدا را بخوانیم تمام شهدا عصاره وجود مادرانی هستند که آن معارف را در وجود فرزند به امانت گذاشتند و فرزند نیز این مهم را جامعه عمل پوشانده‌اند.

وی با بیان این‌که برخی حسرت شور و نشاط  اول انقلاب را می‌کشند، افزود: ۴۰ سالگی انقلاب به معنی بلوغ فکری و عقلی است، کسانی برد کردند که اکنون در بلوغ فکری انقلاب اسلامی پا به عرصه اجتماع گذاشتند، انتظار ما از دانش آموزان به مراتب بیشتر از نسل انقلاب است.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه عزم با یک اراده معنوی تفاوت دارد، کسی صاحب عزم است که انجام دادن کار بزرگ را اراده کرده است، تصریح کرد: رفتن رزمندگان به جبهه، یک عزم راسخ بود.

وی گفت: درس خواندن و پیشبرد این انقلاب عزمی راسخ می‌خواهد، هر کس در هر سنگری خدمت خوبی به کشور انجام دهد نشان دهنده این است که عزم راسخی دارد.

اسکندری خاطرنشان کرد: پیشرفت و حرکت در انقلاب اسلامی باید مانند حرکت آب در مسیر رودخانه باشد، اهداف و نگاه‌ مسئولان در تصمیم‌گیری‌ها باید همراه با پیشرفت تعالی انقلاب قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مسئولان در هر پست و مقامی باید خستگی ناپذیر باشند تا شاهد حرکتی روبه جلو برای انقلاب باشیم.

کد خبر 366463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.