مشکلات تالاب گاوخونی ۱۴ استان را تهدید می‌کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید به اینکه مشکل زاینده رود، مشکل اصفهان نیست، گفت: امیدواریم مسئولانی که می‌توانند مشکل زاینده‌رود را حل کنند به فکر چاره باشند چرا که خشک شدن تالاب گاوخونی ۱۴ استان همجوار را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناهید تاج‌الدین صبح امروز (شنبه) در آیین مراسم گلبانگ انقلاب در مدرسه دخترانه نیایش اظهار کرد: چهلمین سال انقلاب، سال بلوغ و فراوری آن است، تا به امروز با شرایط سختی روبه‌رو بودیم و با کمک خداوند و شهدای صدر اسلام توانستیم با موفقیت و سربلندی این شرایط را پشت سر بگذاریم و با قدرت این مسیر را ادامه دهیم.

وی به بهبود شرایط زندگی زنان از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: اگر به شرایط زنان طی ۴۰ سال گذشته و امروز نگاه کنیم، شرایط مسیر سریع پیشرفت جایگاه زنان را نشان می‌دهد و بیانگر از بین رفتن بسیاری از محدودیت‌ها است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلساتی که با بانوان از کشورهای اروپایی و آسیایی داریم این بانوان معتقد هستند یکسری از محدودیت‌ها در مورد زنان وجود دارد اما با لطف خداوند قطاری که برای پیشرفت زنان در کشور حرکت کرده در این ۴۰ سال سرعت گرفته است.

وی گفت: در دوره دولت دکتر روحانی ۳۰درصد انتصابات در پست‌های مدیریتی به خانم‌ها اختصاص داده شده است و امیدواریم که مدیران در سطح استان اصفهان این سخن رییس جمهور را به نتیجه برسانند تا خانم‌های کم سن و سال‌تر با امید به زندگی در این استان مسیر زندگی را دنبال کنند.

تاج‌الدین با تبریک باز شدن رودخانه زاینده رود به مردم استان اصفهان و تقارن این اتفاق خوشایند با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ۲۰ روز باز شدن زاینده رود بعد از ۲۰ ماه، خوشحالی مردم اصفهان را به همراه داشت و حتی آخر شب هم در کنار رودخانه زاینده رود شاهد حضور مردم و ایجاد نشاط اجتماعی هستیم، اما نمایندگان مجلس با صدای بلند مشکل زاینده رود را در طی سال‌ها فعالیت دنبال کردند.

وی با تأکید به اینکه مشکل زاینده رود، مشکل اصفهان نیست، افزود: امیدواریم مسئولانی که می توانند مشکل زاینده رود را حل کنند به فکر چاره باشند چرا که خشک شدن تالاب گاوخونی ۱۴ استان همجوار را تهدید می‌کند.

تاج الدین خاطر نشان کرد: اگر مسئولان به خاطر اصفهانی‌ها به داد زاینده رود نمی‌رسند امیدواریم به خاطر کشور نگاه ملی به آب داشته باشند و به داد این رودخانه برسند.

کد خبر 366449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.