دشمن به دنبال جداکردن جوانان از آرمان‌های انقلاب است

خوانسار-فرماندار خوانسار با بیان اینکه باید آرمان‌های انقلاب در مدارس برای دانش آموزان تبیین شود، افزود: باید هدف از قیام امام راحل علیه رژیم ستم شاهی و مقاومت‌های مردم تا به پیروزی رسیدن انقلاب برای دانش آموزان تبین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، منصور کمالی امروز(شنبه) در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در آموزشگاه ۱۷ شهریور این شهرستان با گرامیداشت یاد امام و شهدا اظهار کرد: قابل تحسین است که دانش آموزان جشن انقلاب را با شور و هیجان خاصی برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان به همراه خانواده‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت گسترده داشته باشند، گفت: انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی(ره) در جهان شناخته شده است و نسل امروز باید خاطرات انقلاب را به نسل‌های بعد منتقل کنند.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه باید آرمان‌های انقلاب در مدارس برای دانش آموزان تبیین شود، افزود: باید هدف از قیام امام راحل علیه رژیم ستم شاهی و مقاومت‌های مردم تا به پیروزی رسیدن انقلاب برای دانش آموزان مشخص شود همچنین باید علت مخالفت‌های دشمنان با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب را برای نسل آینده تبیین کنیم.

کمالی با بیان این‎که در کلمه جمهوری اسلامی نکات فراوانی نهفته شده است که باید دانش‌آموزان آن را واکاوی کنند، تصریح کرد: جمهوری یعنی محوریت مردم و تصمیم گیری با مردم، اسلامیت یعنی در چارچوب اسلام و اندیشه‌های اسلام حرکت کنیم، اگر امروز دشمن پس از ۴۰ سال با ملت ایران در عناد و ستیز بوده به دلیل پایداری ملت بر روی شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: امروز باید برای حفظ استقلال آزادی جمهوری اسلامی تلاش کنیم، آزادی باید در چارچوب اسلامی باشد نه آن آزادی که غرب می‌خواهد، حفظ آرمان‌ها از وظایف آحاد ملت است و این آرمان‎ها باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

فرماندار خوانسار خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد جوانان را از آرمان‌های انقلاب جدا کند، تورم، گرانی و تحریم ترفند دشمن بوده و ریشه مخالفت‌های دشمن از تحقق یافتن شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی در ایران است.

وی تصریح کرد: وظیفه مدیران مدارس این است که نگذارند آرمان‌های انقلاب در بین دانش‌آموزان کم رنگ شود تا جمهوری اسلامی پایدار بماند.

کد خبر 366446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.