دهه فجر فرصت شناخت آفات سر راه انقلاب است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا به علل ایجاد کننده و منجر به بقای انقلاب بپردازیم و آفات سرراه آن را شناسایی و برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اعتدادی صبح امروز (شنبه) در آیین مراسم گلبانگ انقلاب در دبیرستان دخترانه نیایش با تأکید به تقارن ایام دهه فجر با شهادت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: این فجر فاطمی را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بهره لازم را از این انقلاب کسب کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مطابق رسالت‌های خود ذائقه مردم را با استقلال و آزادی و ارزش‌های دین خدا آشنا کرده است، افزود: در طی چهار دهه انقلاب و کسب استقلال، آموزش و پرورش موفق به انجام کارهای بسیار بزرگ و زیربنایی شده که تدوین و ابلاغ طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش از جمله دستاوردهای مهم در این زمینه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تأکید کرد: بر این اساس آموزش و پرورش استان اصفهان همه برنامه‌ریزی‌ها،سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات خود را براساس سند تحول بنیادین اجرایی و عملیاتی می‌کند اما اگر این اتفاق نیفتد همان نتیجه دیروز حاصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نخبگان امروز کشور محصول تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: این دانش آموزان در طی چهار دهه اخیر توانسته اند بزرگترین افتخارات علمی را در رقابت‌های جهان به دست آورند.

اعتدادی ادامه داد: با جهاد علمی، اخلاقی و اعتقادی فرهنگیان و دانش‌آموزان می‌توان همچنان پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر قله تاریخ به اهتزار درآورد و نغمه‌های یاس و ناامیدی را با همت و تلاش به امیدواری تبدیل خواهیم کرد.

اعتدادی  تأکید کرد: با وجود تمام مشکلاتی که در آموزش و پرورش وجود دارد، فرهنگیان و دانش‌آموزان بر رسالت خطیر خود مبنی بر داشتن نسلی انقلابی و سرافراز همواره تلاش می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: دهه فجر تولدی دوباره برای ملت ایران بوده و دامنه تأثیرگذاری این انقلاب به بیرون مرزها و جهان کشیده شده است، این ایام فرصت مناسبی است تا به علل ایجاد کننده و منجر به بقای این انقلاب بپردازیم و آفات سرراه انقلاب را شناسایی و برطرف کنیم.

کد خبر 366439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.