۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
فردا اصفهان بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه بارشی از اواخر وقت امروز از بخش های جنوبی به استان است.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از اواخر وقت امروز سامانه ناپایدار از بخش‌های جنوبی به استان نفوذ خواهد کرد که سیستم این سامانه تا روز سه شنبه بر استان فعال است.

وی  افزود: بر این اساس اواخر وقت امروز در بخش‌های جنوبی فعالیت این سامانه آغاز خواهد شد و طی روز یکشنبه در اکثر مناطق استان بارش‌ها به صورت باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود.

 کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: اوج شدت سامانه بارشی برای روز یکشنبه به همراه وزش باد شدید به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود و تا اوایل روز سه شنبه نیز این سامانه روی استان فعال است.

سیدان با بیان اینکه میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، اضافه کرد: به دلیل نفوذ سامانه از بعد ازظهر روز دوشنبه شاهد افت محسوس دما خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۶ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات بامداد فردا به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد، افزود: در این بازه زمانی،  بویین میاندشت با چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین و چوپانان با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 366430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.