برگزاری جشنواره گردشگری اقوام ایرانی در باغ غدیر

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران "جشنواره گردشگری اقوام ایرانی" از تاریخ هفتم تا ۱۷ بهمن ماه سال جاری در محل باغ غدیر اصفهان برگزار می‌شود.

رضا اخوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در این نمایشگاه و جشنواره در ۷۰ غرفه صنایع دستی و سوغات استان‌های خراسان مرکزی و جنوبی، آذربایجان شرقی و غربی، یزد، همدان، فارس، خوزستان، کرمانشاه، تهران، اراک، لرستان، قم و اصفهان عرضه خواهد شد.

وی افزود: بازدیدکنندگان از ۱۰ صبح تا ۹ شب می‌توانند ضمن بازدید از غرفه ها، محصولات ارائه شده را نیز خریداری کنند.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: در منطقه چهار شهرداری اصفهان به منظور متمرکز شدن برنامه‌های محلات ۱۷ گانه این منطقه، با برپایی جشن همگانی «چهلستون امید» روز ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۹ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به استقبال برنامه‌های پیروزی انقلاب خواهیم رفت.

وی ادامه داد: در جشن «چهلستون امید» گروه ارکستر فیلارمونیک جوانان نخست اصفهان، موسیقی‌های به یادماندنی سال‌های گذشته با مضمون ایران و انقلاب را اجرا خواهند کرد.

اخوان افزود: در این جشن از ۳۰ پوستر طراحی شده تصویرسازان و گرافیست‌های اصفهان که در «پویش رسول مهر»، شرکت کرده بودند، رونمایی خواهد شد.    

کد خبر 366403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.