تنش در بازی طبیعی است/ به رأی داوران جهانی احترام می‌گذاریم

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: همیشه دربی هندبال اصفهان شرایط و جذابیت و شرایط خاص خودش را دارد البته ممکن است داور سهوا مرتکب اشتباه شود اما به رأی آن‌ها احترام می‌گذاریم.

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر، با اشاره به کسب امتیاز بیشتر توسط تیم ذوب آهن در ابتدای بازی، اظهار کرد: این موضوع در هندبال طبیعی است و در چند ثانیه می‌توان بازی را بُرد یا نتیجه بازی را واگذار کرد.

وی افزود: بازی سنگینی بود، دربی هندبال اصفهان و رقابت دو تیم سپاهان و ذوب آهن، خارج از مابقی بازی‌های لیگ، جذابیت و شرایط خاص خود را دارد؛ خوشبختانه بازیکنانم با اِعمال تاکتیک‌های مورد نظر موفق شدند نتیجه را به نفع خود تمام کنند.

طاهری در خصوص شرایط مسابقات لیگ برتر، گفت: مسابقات لیگ به صورت هفتگی برگزار می‌شود. آخر همین هفته باید به مصاف تیم زاگرس برویم و به امید پیروزی وارد میدان می‌شویم که در صورت موفقیت در این دیدار بخشی از پایه‌های قهرمانی‌مان را محکم کرده‌ایم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص نحوه قضاوت دربی اصفهان، خاطرنشان کرد: داورانی که در این رقابت قضاوت را بر عهده داشتند داوران سطح جهانی بودند و بنابراین نمی‌توانیم به کار آن‌ها اشکالی بگیریم؛  شاید به صورت غیرعمد مرتکب اشتباه شده باشند اما داوران بین‌المللی هستند و ما به رأی آن‌ها احترام می‌گذاریم در هر صورت وجود تنش در بازی طبیعی است.

کد خبر 366397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.