آسفالت معابر شهرک آذرانی سال آینده انجام می شود

در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با شهردار اصفهان در برنامه زنده رادیویی "شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو" مبنی بر وجود مشکلاتی در منطقه ۱۰ و پس از دستور ویژه شهردار اصفهان برای بازرسی ویژه از این منطقه، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان چند ساعت پس از پخش برنامه به بازدید ویژه از شهرک آذرانی پرداخت.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، شهردار اصفهان در پاسخ به یکی از شهروندان ساکن منطقه ۱۰ در برنامه رادیویی امروز صبح خود، مدیر این منطقه را مامور بررسی ویژه و فوری مشکلات مردم منطقه کرد.

حمید شهبازی، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: عملیات ساخت شهرک آذرانی با توجه به تفکیک های صورت گرفته از سال ۸۳ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این شهرک وسعت زیادی دارد و هم اکنون حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از شهرک ساخته شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرک آذرانی همچنان به طور کامل شکل نگرفته و به صورت پراکنده در حال ساخت است دستگاه های خدماتی از جمله شرکت آب و فاضلاب استان در حال ارائه خدمات هستند که این موضوع سبب شده روند آماده سازی و ارائه خدمات به ویژه در حوزه آسفالت به تاخیر بیفتد.

وی ادامه داد: به دلیل سرمای هوا هم اکنون نمی توان خدماتی مانند اجرای آسفالت را با کیفیت مطلوب برای شهروندان این منطقه ارائه کرد به همین دلیل در صحبتی که با ساکنان این شهرک داشتیم قرار شد در ابتدای سال ۹۸ آسفالت معابر این شهرک با کیفیت مطلوب انجام شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در ادامه با بیان اینکه منطقه ۱۰ یکی از مناطق مهم و ویژه شهر اصفهان است، افزود: می طلبد برای رفع نیازهای مردم این منطقه نگاه دقیق و عالمانه ای داشته باشیم. یکی از پروژه های اصلی و اساسی که مورد تاکید شهردار و شورای اسلامی شهر اصفهان است موضوع رینگ چهارم حفاظتی شهر اصفهان واقع در بزرگراه شهید اردستانی بوده که بخش عمده ای از آزادسازی آن در این منطقه قرار گرفته است. هم اکنون این آزادسازی ها در حال انجام است و امیدواریم طبق قول شهردار اصفهان مبنی بر اتمام ۱۰ ماهه، این پروژه به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این موضوع برخی از پروژه های دیگر مانند احداث و ساماندهی خیابان هفت تیر نیز در سطح منطقه در حال اجراست.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه از مشکلات دیگری که در حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه وجود دارد، موضوع ورودی به خیابان جی و احمدآباد از سمت بزرگراه شهید آقابابایی بود که همواره در مقاطعی از روز به دلیل وجود ترافیک با اشباع از نظر تردد خودرو مواجه می شود، اظهار کرد: در این خصوص طرحی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک به شهرداری منطقه ارائه و پیمانکار آن انتخاب شده و کار اجرایی آن به منظور ساماندهی ترافیکی این خیابان به زودی آغاز می شود.  

شهبازی گفت: برای سال آینده نیز ساماندهی خیابان مصلی، بازگشایی و آزادسازی گلوگاه های منطقه در دستور کار قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مدنظر شهرداری منطقه ۱۰ بهره گیری از توان و ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه های مشارکتی است،‌ افزود: فرصت های سرمایه گذاری منطقه به صورت دقیق در حال مشخص شدن است تا این پروژه ها در اختیار عموم قرار گیرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: برخی از پروژه های عمرانی نیز در بودجه سال آینده دیده شده که طبق اولویت بندی زمانی انجام می شود. 

وی یکی دیگر از برنامه های مورد نظر شهرداری منطقه را اجرای برنامه های فرهنگی-اجتماعی با محوریت خانواده ذکر کرد و افزود: در محلات مختلف منطقه ۱۰ این برنامه ها در حال اجرا است و برای سال آینده نیز برای بهره مندی هر چه بیشتر مردم با قدرت و کیفیت بهتری اجرا می شود.                   

کد خبر 366376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.